• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2018 / 07 / 10

رنگ مناسب لباس برای آقایان خوش شانسی که پوست تیره رنگ دارند

اگر قصد دارید با رنگ ها و بافت ها به لباس ها انرژی ببخشید، داشتن پوست تیره، نعمتی بزرگ به شمار می رود. در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین رنگ های سازگار با پوست های تیره مطالبی برای شما ارائه کنیم. در رابطه با پوست های تیره و رنگ های سازگار با آنها بررسی هایی شده است که آنها را با شما در میان می گذاریم.

اینکه رنگ زمینه و ته رنگ پوست شما تیره است خود عامل مهمی است که به واسطه آن بیشتر رنگ ها به پوستتان می آید. از این رو، من در این مقاله تلاشم بر این است که به شما کمک کنم تا در یابید چطور با وجود داشتن پوست تیره و زیبا هر رنگی را که بخواهید بتوانید به تن کنید. چه چیزی بهتر از این؟ آزادی عمل و داشتن این همه گزینه امری باور نکردنی به نظر می رسد، به ویژه اینکه این اتفاق تنها برای پوست های تیره، شدنی است، پس این ویژگی خوب خود را با آغوش باز پذیرا بوده و از آن نهایت بهره را ببرید.

انتخاب رنگ لباس برای آقایان با پوست تیره

انتخاب رنگ لباس

بهترین ویژگی داشتن پوست تیره برای آقایان این است که شما می توانید هر رنگی که دوست داشته باشید انتخاب کنید. می توانید لباس هایی با تون تیره به رنگ های خاکستری و مشکی به تن کرده و یا از رنگ های شادتر و طرح های مختلف استفاده کنید. همه چیز به سلیقه شما و البته انتخاب شما بستگی دارد. به هر حال، مطمئن شوید که همیشه خوش پوش بوده و لباستان مناسب فصل است.

رنگ های اصلی:

آبی

قرمز

سبز

زرد

و هر رنگ دیگری

آبی از جمله بهترین رنگ ها برای پوست های تیره است، به طوری که رنگ آبی در کنار رنگ پوستتان بسیار چشم نواز خواهد بود. این بهترین مزیت داشتن رنگ پوست تیره است که می توانید هر رنگی که بخواهید برای لباس خود انتخاب کنید و با آن هر جایی بروید. چرا در زمستان ژاکت های پروازی به رنگ آبی تیره را نمی پوشید. قد و قواره مناسب و البته ظاهر کلاسیک این کت ها، آن ها را گزینه های ایده آلی برای استایل کژوال تبدیل می کند که البته این انتخاب بسیار هم هوشمندانه است.

کت یا ژاکت پروازی نوعی ژاکت یقه دار است که در جلو با زیپ بسته می شود در ابتدا خلبانان از آن استفاده می کردند ولی بعدها به فرهنگ و لباس محبوب بسیاری از افراد تبدیل شد.

استایل کژوال با انتخاب رنگ آبی تیره

از جمله رنگ هایی که با این رنگ آبی سازگاری دارد، خاکستری است، پس اگر در بالا تنه از طیف آبی استفاده کردید برای پایین تنه از رنگ خاکستری استفاده کنید. من برای داشتن ظاهری کژوال ترجیح می دهم وجهه رسمی آن را نیز حفظ کنم، پس در کنار این لباس به نظرم یک شلوار خاکستری مثل شلوار عکس زیر کاملا ایده آل خواهد بود. طیف تیره خاکستری در کنار آبی بسیار چشم گیر خواهد بود.

ست کردن شلوار خاکستری با پیراهن آّی

اگر می خواهید با این لباس ها ظاهری رسمی تر داشته و همچنان شیک و انتخاب هایتان هوشمندانه به نظر برسد، درست مثل نمونه های زیر بهتر است کفش مشکی انتخاب کرده و با پوشیدن آنها به کار خود خاتمه دهید. این کفش های ساده که هنوز هم مدرن و زیبا به نظر می رسند را امتحان کرده، طراحی ساده و مینیمال آنها از میزان جذابیت ظاهرتان نه تنها کم نمی کند بلکه به شما ظاهری مدرن و باب روز می دهد. و یا اگر قصد دارید ظاهری کلاسیک تر داشته باشید، انتخاب یک جفت کفش بروگ یا بروژ مشکی را به شما توصیه می کنیم تا با استفاده از آنها ظاهری جذاب تر داشته باشید.

کفش بروگ یا بروژ نوعی کفش یا چکمه مردانه است که پاشنه کوتاهی دارد، از چرم محکم به صورت چند تکه تهیه می شود و روی کفش با سوراخهای متعددی تزیین شده است.

کفش بروگ یا بروژ برای آريالایان

رنگ های ممنوعه

با وجود اینکه شما مجاز هستید از هر رنگی استفاده کنید باز هم برخی رنگ ها زیر نور خورشید تاثیر معکوس و ناخوشایندی دارند. نکته اصلی در انتخاب رنگ ایده آل برای لباس این است که از پوشیدن لباسهایی با رنگ پوست و تون پوست خود اجتناب کنید. باید در واقع طوری لباس بپوشید که رنگ پریده و بی روح به نظر نرسید. رمز اصلی کار این است که اگر پوستی تیره دارید به هیچ وجه لباسی به تن نکنید که در پالت رنگ ها هم گروه رنگ زمینه پوست شماست.

در صورتی که پوستی تیره دارید بهتر است از پوشیدن رنگ های قهوه ای و یا مشکی پرهیز نموده چرا که در کنار پوست شما هیچ کنتراستی ایجاد ننموده و رنگ لباس با رنگ پوستتان ترکیب یکسانی ایجاد می کند. با این وجود، برخی رنگهای مشکی به نظر من در کنار پوست های تیره جلوه خوبی داشته و شما می توانید از آنها استفاده کنید.

مهمترین رنگ های غیر مجاز:

  • قهوه ای
  • مشکی(مشکی پر کلاغی)
  • آبی کاربنی

اکنون، همان طور که پیش از این نیز گفته ام، صرف نظر از رنگ پوست، سعیتان همیشه بر این باشد که پس از پوشیدن لباس، ظاهری بی روح ورنگ پریده نداشته باشید. از پوشیدن لباس هایی به رنگ قهوه ای خودداری نموده چرا که این رنگ ها به راحتی با رنگ پوست شما آمیخته شده و به طور کلی شما را بی روح و رنگ پریده می کنند، و این قطعا باب طبع هیچ کس نیست. به جای آنها بهتر است رنگ های روشنتری مثل سبز انتخاب کرده درست مثل نمونه عکس زیر، چرا که این رنگ کاملا در تضاد با رنگ پوست شماست. از سبز های درخشانی مثل بلوز سبز رنگ تصویر استفاده کنید، این از بهترین گزینه ها است. این لباس را بهتر است برای داشتن استایل کژوال با یک شلوار جین سبز و یا مشکی بپوشید و استایل بی نظیری مناسب فصل داشته باشید.

در یک کلمه استایل کژوال یعنی سبک راحتی! این سبک لباس پوشیدن یعنی بدون زحمت زیاد طوری بپوشید که بتوانید روزمره مورد استفاده قرار دهید و برای این استایل نیاز به تی شرت، شلوار جین، کفش کتانی، پلیور و ژاکت است.

انتخاب رنگ سبز متضاد با رنگ تیره پوست

من پیش از این گفتم که از پوشیدن لباس هایی به رنگ کاملا سیاه خودداری کنید، و همچنان هم روی حرفم هستم، اما منظور من این نبود که اصلا نمی توانید این رنگ را بپوشید. اگر قصد دارید مشکی به تن کنید سعی کنید تماما مشکی نپوشیده و تنها بخش کوچکی از لباس هایتان مشکی باشد.

این بلوز را امتحان کرده و در کنار آن یک شلوار جین خام و یک جفت کفش اسپرت پوشیده تا استایلی کژوال و مناسب فصل داشته باشید. و یا چرا انتخاب شما یک شلوار جین کلاسیک مشکی رنگ، یک تی شرت سفید ساده و یک جفت کفش کالج مشکی نباشد، تیپی ساده و با سلیقه و البته مناسب فصل.

تیپی ساده و با سلیقه با رنگ مشکی

نحوه ترکیب رنگ ها

مهمترین نکته در رابطه با توانایی ترکیب چندین رنگ این است که بتوانید آنها را به نوعی با هم ترکیب کرده که در نهایت ظاهری متفاوت و با انرژی داشته باشید. از عوامل مهم در داشتن ظاهری چشم گیر داشتن توانایی در ترکیب تکه های مختلف برای داشتن ظاهری زیبا با کمترین تلاش و زحمت است.

این پلیور قرمز رنگ ساده را امتحان کرده و تاثیر نهایی آن را ببینید. آن را با یک شلوار سورمه ای پوشیده و پایین شلوار را نیز کمی تا بزنید تا کمی از مچ پایتان دیده شود و یک جفت کفش راحتی پوشیده تا استایل خود را تکمیل کنید. این ترکیبی ساده، هوشمندانه و باب مد روز است و البته در کنار این ها پر از رنگ نیز هست و به شما انرژی و جذابیت نیز می بخشد.

کفش راحتی شلوار سورمه ای

اگر می خواهید ظاهرتان همان روح و انرژی و زیبایی را داشته باشد ولی تا این حد رنگ در آن بکار نرفته باشد بهتر است این بلوز ساده را انتخاب کنید. طراحی مینیمال این بلوز به تاثیر کلی و جزییات ظاهرتان کمک کرده و همچنان زیبا و خوش سلیقه به نظر خواهید آمد. آن را با یک شلوار جین مخروطی به رنگ آبی روشن که دم پایش نیز کمی تا زده شده است و یک جفت کفش کانورس (کفشهای کتانی بند دار با ساق بلند یا کوتاه)  پوشیده و خیالتان راحت باشد که در این فصل چشم ها را بی شک به خود جذب می کنید.

شلوار جین آبی روشن با کفش کتانی

خلاصه کلام:

هر گاه قصد پوشیدن لباس های رنگا رنگ دارید داشتن پوستی تیره نعمت بزرگی محسوب می شود. مهم نیست چه رنگی انتخاب می کنید، چرا که در نهایت زیبا به نظر خواهید آمد. مشخصا در این رابطه استثناهایی هم موجود است، اما به طور کلی بهتر است به رنگ انتخابی خود چندان سخت نگیرید. بهتر است از رنگ های آبی و سبز روشن استفاده کنید تا قوانین پالت رنگ ها را رعایت کرده باشید. به دنبال پوشش و ظاهری رنگا رنگ با این رنگ ها نباشید اما پوشیدن گاه به گاه آنها بسیار هم عالی خواهد بود.

از پوشیدن لباس هایی به رنگ های مشابه و نزدیک به رنگ پوست مثل قهوه ای و برخی طیف های مشکی پرهیز کنید، چرا که این رنگ ها کاملا چهره و ظاهرتان را بی روح می کنند. با این وجود، شما می توانید باز هم مشکی پوشیده، اما من توصیه می کنم به طور کامل و تمام مشکی نپوشید، و سعی کنید در کنار مشکی از رنگ های دیگر نیز استفاده کرده تا استایلی زیبا و شیک داشته باشید.

ترجمه: آتنا هوایی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید