• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2018 / 09 / 15

تست هوش سطح 9 – تست 12

اوقات فراغت خود را با حل تست های هوش پر کنید تا شاید از ابتلا به بسیاری بیماری های مغزی مثل آلزایمر در امان بمانید.

درون دایره ای که علامت سوال قرار گرفته است چه عددی باید قرار گیرد؟

تست هوش سطح 9- تست12

پاسخ این تست را با توضیحات لازم در انتهای صفحه می بینید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ عدد 5 می باشد.

برای حل این تست هوش از دایره های ردیف میانی شکل شروع کنید. عدد 4 در دایره ردیف میانی و گوشه سمت راست را با عدد کناری آن یعنی 2 جمع شده و حاصل یعنی 6 در دایره بالایی، بین 4 و 2 قرار گرفته است. حال حاصل جمع 2 و 9 با یکدیگر یعنی عدد 11 در دایره بالایی بین این دو عدد قرار گرفته است. این الگو برای اعداد بالای شکل ادامه می یابد، همان طور که ملاحظه می کنید 9 بعلاوه 3 می شود 12، 11 بعلاوه 6 می شود 17 و 11 بعلاوه 12 می شود 23.

اما ردیف پایینی شکل یعنی از ردیف میانی شکل به پایین به این صورت حل می شود که دو عدد مجاور هم از یکدیگر کم شده و حاصل در دایره پایینی میان هر دو دایره قرار گرفته است مثلا 2 از 4 کم شده و حاصل 2 در دایره میانی ردیف پایین این دو قرار گرفته است، همین طور 2 از 9 کم شده و حاصل 7 در پایین و 3 از 9 کم شده و حاصل 6 در پایین میان دو دایره قرار گرفته است.

حال برای رسیدن به پاسخ علامت سوال بایستی 2 را از 7 کم کنید و داخل این دایره قرار دهید.

اگر از حل این تست هوش لذت برده اید می توانید دیگر تست های وب سایت یاد بگیر دات کام را در شاخه اصلی بازی و سرگرمی و زیر شاخه تست هوش در آدرس زیر را حل کنید.

https://www.yadbegir.com/new/?cat=81

سمیه مظفری

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید