• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2018 / 09 / 18

مقاله صوتی “10 راز بزرگ شاد زیستن”

نسخه متنی

یکی از ترانه های مورد علاقه من “نگران نباش، شاد باش” بابی مک فرین است. دلیلش متن آن ترانه است فکر کنم بد نباشد صحبتم را با حادثه ای که چند وقت قبل برایم رخ داد ادامه دهم.

10 راز بزرگ شاد زیستن

چند وقت پیش فرصتی دست داد تا واکنش مردم را هنگامی که اتوبان در اثر یک تصادف بسته شده بود از نزدیک ببینم. همین طور که ما منتظر باز شدن اتوبان بودیم می دیدم که بعضی در حال گوش دادن به رادیوی خود هستند یکی داشت شیر یا خط می کرد، به نظر می رسید بعضی ها در حال مطالعه هستند و عده ای هم در حال استراحت یا چرت زدن بودند و البته کسانی هم بودند که در چهره آنها عصبانیت و تشویش به وضوح دیده می شد. این طرف و آن طرف پرسه می زدند ناراحت بودند و بد و بی راه می گفتند. این واکنش آنها به شرایطی بود که هیچ کدام از ما کنترلی روی آن نداشتیم. آنها ناراحتی را انتخاب کرده بودند. در آن لحظه سخنی از آبراهام لینکُلن را به خاطر آوردم که گفته بود: “بیشتر افراد آنقدر خوشحال هستند که خود خواسته اند.” فکر کنم بد نباشد به همین مناسبت 10 نکته از کاراترین نکات و شیوه ها را برای شاد تر زیستن یاد آوری کنم:

تصمیم بگیرید شاد زندگی کنید.

همان طور که آبراهام لینکُلن کشف کرده بود، بیشتر افراد اغلب می توانند بین شادی و استرس، آرامش و آشفتگی یکی را انتخاب کنند. شما شادی را انتخاب کنید!

دانلود مقاله صوتی 10 راز بزرگ شاد زیستن

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید