• ارسال کننده: علی یزدی مقدم
  • تاریخ انتشار: 2018 / 09 / 21

فیلم تست تصادف ولو c60 ایمن ترین suv جهان

ببینید چه تست هایی روی خودرو ها برای تعیین میزان ایمن بودن خودرو ها انجام می شود این تست توسط موسسه یوروانکپ انجام شده است.

یورو NCAP

یورو اِن‌سی‌اِی‌پی (به انگلیسی: Euro NCAP) که مخفف عبارت انگلیسی European New Car Assessment Programme به معنی برنامه ارزیابی خودروهای جدیدی اروپایی می‌باشد، برنامه ارزیابی عملکرد ایمنی خودروهایی می‌باشد که در قاره اروپا تولید یا مورد استفاده قرار می‌گیرند. این برنامه از سال ۱۹۹۷ کار خود را در بروکسل بلژیک و با پشتیبانی آزمایشگاه تحقیقات ترابری که زیر نظر وزارت ترابری بریتانیا انجام فعالیت می‌کرد، آغاز کرد. این برنامه را اغلب کشورهای اتحادیه اروپا پشتیبانی می‌کنند و نتایج بررسی‌های آن مورد تأیید بوده است.

سیستم AEB

یکی از سیستم هایی که در این تست مورد ارزیابی قرار گرفت تست سیستم AEB بود. بیشتر سیستم‌های AEB در سرعت‌های پایین برای جلوگیری و یا کاهش شدت ضربه استفاده می‌شوند. این سیستم در سرعت‌های بالا فقط کمی از سرعت وسیله نقلیه کم می‌کند تا خسارات ناشی از تصادف را کم کند و یا از مرگ و میر جلوگیری کند.
بیشتر خودروهایی که در آزمون یورو NCAP نتیجه خوبی کسب کردند مجهز به این سیستم بوده‌اند که به‌ترتیب عملکرد خوبی را در برابر عابران، دوچرخه سواران و بعد خودروهای دیگر داشته‌اند. سیستم ترمز اتوماتیک مجهز به رادار لیزری بوده که توانایی تشخیص موانع و بررسی شرایط جاده را دارد. جالب است بدانید که کروزکنترل نیز دقیقا سیستمی مشابه ترمز اظطراری دارد و تنها تفاوت آنها مربوط به دوربین سیستم AEB می‌شود.

 

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید