• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2019 / 03 / 03

تست هوش عدد گمشده

تست هوش زیر از تست های ساده می باشد با کمی دقت و آزمون خطا به راحتی متوجه جواب صحیح خواهید شد. اگر شخص مبتدی و تازه کاری هستید بهتر است ابتدا از تست های ساده همانند تست این مقاله شروع کنید و به مرور که ذهن شما با این تست ها آشنا شد می توانید تست های مشکل تر را نیز حل کنید. با انجام تست های هوش مغز خود را فعال نگه دارید و از کم هوشی و فراموشی خود را محافظت کنید. پاسخ این تست هوش را در انتهای صفحه می بینید.

در مرکز مثلث پایین سمت راست، چه عددی باید قرار گیرد؟

تست هوش عدد گمشده

پاسخ را در انتهای صفحه می بینید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش عدد گمشده، عدد 5 می باشد.

اگر به سه مثلث دیگر نگاه کنید می بینید که دو عدد پایین در قاعده هر مثلث با یکدیگر جمع شده اند و حاصل بر عدد راس مثلث تقسیم شده است. مثلا در مثلث بالا سمت چپ جمع دو عدد قاعده برابر 12 (8+4) است که تقسیم بر راس مثلث یعنی 3 می شود 4 که عدد 4 در مرکز مثلث نوشته شده است.

با پیروی از همین قاعده، در مثلث پایین سمت راست جمع دو عدد قاعده (14+6) می شود 20 که تقسیم بر راس مثلث یعنی 4 می شود 5 که 5 بایستی در مرکز مثلث نوشته شود.

سمیه مظفری

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید