• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2016 / 01 / 24

آموزش نقاشی کشتی

کشتی زیبایی در این مقاله با چند حرکت ساده آموزش داده می شود با چند بار تکرار و تمرین می توانید بدون نگاه کردن به آموزش، این کشتی زیبا را نقاشی کنید.

ابتدا بدنه کشتی را مانند زیر بکشید.

   kashti1

با چند دایره کوچک و زیبا بدنه کشتی را تزیین کنید و اولین طبقه عرشه را بکشید.

kashti2

در این مرحله دو طبقه عرشه را کامل کنید و پنجره های عرشه را نیز به صورت مربع بکشید. بر روی بدنه کشتی، شکل یک لنگر کشیده شده است برای کشیدن لنگر، ابتدا حرف تی انگلیسی (T) را طراحی کنید.

kashti3

حال در طبقه بالای عرضه سه دودکش بکشید. سپس شکل لنگر روی بدنه را با کشیدن یک دایره کوچک روی آن و یک نیم دایره زیر آن کامل کنید.

kashti4

خط صاف زیر کشتی را پاک کنید و به جای آن موج دریا را بکشید. شکل لنگر را مانند نمونه زیر کامل کنید. همانند شکل زیر خطوطی روی دودکش ها و بدنه کشتی بکشید.

kashti5

مرحله آخر مرحله ای است که همه بچه ها آن را دوست دارند و آن رنگ آمیزی نقاشی است که بسیار لذت بخش می باشد. کشتی را به سلیقه خود رنگ بزنید. در زیر نمونه ای از رنگ آمیزی نمایش داده شده است.

آموزش نقاشی کشتی

همان طور که ملاحظه کردید برخلاف ظاهر کشتی که به نظر می رسد کشیدن آن مشکل باشد ولی در این مقاله یاد دادیم که چگونه با چند حرکت ساده کشتی زیبایی بکشید.

امیدواریم از این نقاشی لذت برده باشید.

سمیه مظفری

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

  1. درود بر شما
    ضمن تشكر از ساير عزيزان سايت”يادبگير دات كام”
    بخش آموزش هاي نقاشي بسيار پر محتوا وآموزنده است.
    سپاس فراوان

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید