• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2019 / 06 / 11

بستنی هندوانه ای

بستنی ها و یخمک های رنگی که در بازار وجود دارد حاوی مقدار زیادی رنگ و مواد افزودنی است که برای کودکان مضر است. می دانید که در هوای گرم تابستان و هنگامی که از کنار بستنی فروشی ها عبور می کنید نمی توانید به راحتی بچه ها را قانع کنید که از خرید آن صرفه نظر کنند ولی می توانید با انواع میوه های تابستانی، در منزل بستنی یخی تهیه کنید که هم سالم است و هم می دانید که تازه بوده و مواد افزودنی یا هر ماده مضر دیگری ندارد.

طرز تهیه بستنی هندوانه ای

مواد لازم:

هندوانه: 500 گرم

عسل: 5 قاشق غذاخوری

آبلیموی تازه: 2 قاشق چایخوری

طرز تهیه:

هندوانه را در مخلوط کن بریزید تا آب شود. سپس از صافی عبور دهید تا دانه های آن جدا شوند. مجددا آب هندوانه دانه گرفته شده را در مخلوط کن بریزید. عسل و لیموترش را به آن اضافه کنید و بگذارید ده دقیقه مخلوط شوند.

مخلوط آماده شده را در لیوان یکبار مصرف بریزید و به مدت 15 دقیقه در فریزر قرار دهید تا کمی سفت شود. بعد از گذشت 15 دقیقه لیوان را از فریزر بیرون آورید و چوب بستنی را داخل آن بگذارید و داخل فریزر بگذازید بعد از یک ساعت بستنی شما آماده است.

بتول محسنی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید