• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2019 / 07 / 06

تست هوش 10 _ سطح 2

در این تست هوش عددهای مختلف را با یکدیگر جمع و تفریق کنید تا ارتباط بین شکل هندسی و اعدادی که در آن قرار گرفته است را بیابید.

در پازل زیر کدام عدد به جای علامت سوال قرار می گیرد؟

تست هوش 10_ سطح2

پاسخ را در انتهای صفحه می بینید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ عدد 9 است.

اعداد را به صورت قطری در نظر بگیرید یعنی 7 و 2 در یک قطر و 3 و ؟ در قطر دیگر.

اگر اعداد هر قطر را با یکدیگر جمع کنید می بینید حاصل در مربع کوچک داخلی در قسمت بالایی همین قطر، زیر عدد مورد نظر قرار گرفته است و در ادامه اگر همین اعداد را تفریق کنید، حاصل در قسمت پایین همین قطر در مربع کوچک داخلی، بالای عدد مورد نظر قرار می گیرد.

در مورد قطر معلوم این تست هوش، جمع اعداد قطر، 7 و 2 می شود 9 که در مربع داخلی، در بالای همین قطر، زیر 7 نوشته شده است و در ادامه 7-2=5 که 5 در مربع داخلی در بالای 2 قرار گرفته است.

با توجه به قانون بالا در مورد قطر دیگر، جمع 3 با چه عددی می شود 12؟ که حاصل و جای علامت سوال، عدد 9 است و اگر 3 را از 9 کم کنید حاصل می شود 6 که در مربع داخلی و بالای علامت سوال یعنی عدد 9 قرار می گیرد.

سمیه مظفری

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید