• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2019 / 11 / 30

تست هوش تراز عددی 1

انجام تست هوش، معما، چیستان و جدول کلمات و غیره ذهن شما را فعال و تیزبین می کند و شما را از فراموشی های روزمره ای که برایتان پیش می آید، دور نگه می دارید. با تمرین و تکرار این تست ها، سرعت شما در پاسخ گویی بالا می رود و نکته بین تر می شوید.

این تست هوش از تعدادی اعداد تشکیل شده که با خطوطی به یکدیگر  متصل شده اند. در دایره های زیر اعدادی بین 1 تا 7 را قرار داهید به گونه ای که جمع هر خط از اعداد برابر 12 شود.

تست هوش تراز عددی

پاسخ را در انتهای صفحه می بینید.

.

.

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
پاسخ

برای پیدا کردن سریع تر و صحیح پاسخ باید ابتدا عدد دایره وسط را انتخاب کنید بعد با محاسبه خطوط به هم پیوسته اعداد را طوری کنار هم بچینید که جمع هر خط برابر 12 شود. در زیر پاسخ را به صورت تصویری می بینید:

پاسخ تست هوش تراز عددی

درجه سختی این تست هوش، متوسط است، بنابراین با تمرین و تکرار بیشتر در این گونه تست ها، می توانید با سرعت بیشتری به پاسخ صحیح برسید.

سمیه مظفری

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - - -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید