• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 06 / 05

دستگاه آبنبات ساز سه بعدی

شکل زیر تصویر یک آبنبات چاپی سه بعدی است.

پرینتر سه بعدی آبنبات

مدت کوتاهی است که تولید کنندگان به فکر ساخت پرینترها یا چاپگرهایی هستند که محصولات سه بعدی را تولید کند. چاپ سه بعدی در گذشته تنها یک پلاستیک چاپ شده سه بعدی بود، به مرور با پیشرفت هایی که کرد به جایی رسید که هم اکنون می توانید از چاپ سه بعدی برای ایجاد چیزهای عجیب، جالب و حیرت انگیز با انواع مواد مختلف استفاده کنید.

بسیاری از این چاپگرها برای مصارف خانگی، واقعا کم هزینه هستند. مطمئنا آن ها هنوز ارزان نیستند اما بهایی کمتر از قیمتی که یک نمایشگر بزرگ تلویزیون درست چند سال قبل داشت را دارند.

چاپگرچفت جت

چاپگر چف جت در عمل

در حال حاضر سیستم های سه بعدی چاپگر ChefJet ، آب نبات را با طعم هایی مانند شکلات، نعناع، وانیل و حتی هندوانه، در هر شکلی که تصور می کنید، چاپ می کند و به سطح کاملا متفاوتی رسیده است. یک نوع از این چاپگرها می تواند به صورت تک رنگ پرینت بگیرد این چاپگر 5000 دلار قیمت دارد و بعدها یک مدل حرفه ای عرضه شده است که به صورت تمام رنگ پرینت می گیرد و بهای آن دو برابر نمونه قبلی است.

چاپگر چفت جت هنوز شاید برای مصارف خانگی کاربرد ندارد؛ اما تصور کنید اگر شما مالک یک نانوایی یا یک رستوران لوکس و گرانقیمت باشید می توانید انواع ترکیبات جالب و عجیب و غریبی را برای دسر بعد از نهار، چاپ کنید. مثلا روی کیک، برج ایفل را با آبنبات ایجاد کنید.

در زیر برج ایفل آبنباتی با چاپگر سه بعدی را می بینید.

پرینتر سه بعدی آبنبات

پرینتر سه بعدی آبنبات

 

 

ترجمه : رقیه آقایاری

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید