• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 06 / 07

نكته هايي براي آرايش صورت قبل از عكاسي

اين كه براي يك ميهماني آرايش كنيد يك چيز است اما آرايش براي عكاسي دنيايي متفاوت دارد. در اين مقاله تجربيات خودم را در اين باره بيان مي كنم تا بتوانيد در عكس هاي خود فوق العاده ظاهر شويد.

آماده سازي براي آرايش

قبل از اينكه براي آرايش آماده شويد بايد اطمينان حاصل كنيد كه پوست شما در بهترين شرايط و شادابي ممكن قرار دارد و همچنين رطوبت كافي براي آرايش را در اختيار دارد. آماده سازي خوب پوست به اين معناست كه نيمي از كار آرايش را به خوبي انجام داده ايد تا در عكس، پوست شما صاف و شفاف به نظر برسد و آرايش شما تا آخر جلسه عكاسي پايدار بماند.

آرایش صورت قبل از عکاسی

از مواد آرايشي براق دوري كنيد

آرايش با مواد آرايشي براق سبب بروز درخشش هاي ناخوشايندي در عكس شما خواهد شد. به خصوص مواد آرايشي كه براي پوست مورد استفاده قرار مي گيرند نبايد ايجاد درخشش كنند.

از ضد آفتاب استفاده نكنيد

اگر قرار است در فضاي باز عكس بگيريد ممكن است بخواهيد در آرايش خود از كرم ضد آفتاب هم استفاده كنيد اما ضد آفتاب ممکن است آرايش شما را خراب كند. همچنين استفاده از عينك نیز توصيه نمي شود چون امکان دارد بخشي از آرايش شما را پاك كند. در صورتي كه به نور آفتاب حساس هستيد مي توانيد از يك چتر استفاده كنيد.

كمي آرايش غليظ تر

مي توانيد كمي غليظ تر از حالت عادي آرايش كنيد. دوربين ممكن است قسمتی از آرايش شما را كم رنگتر نشان دهد. به همين دليل است كه ستاره هاي هاليوود آرايش غليظ تري نسبت به افراد عادي دارند.

شكل دادن

مي توانيد مانند يك گريمور روي استخوان هاي گونه، بيني، خطوط صورت و هر بخشي از چهره خود كار كنيد. به اين ترتيب مي توانيد هر مشخصه اي را كه مي خواهيد به صورت خود اضافه كنيد.

چشمان خود را برجسته تر نشان دهيد

همانطور كه قبلا هم گفتم، بد نيست كمي غليظ تر آرايش كنيد (اما در اين كار زياده روي نكيند!). بنابراين اگر از ريمل يا مداد چشم استفاده مي كنيد براي عكاسي پررنگترین آن ها را انتخاب كنيد، استفاده از مژه مصنوعي هم مي تواند تاثير خوبي در عكس داشته باشد.

 تعادل را برقرار كنيد

اگر بر چشم ها تاكيد زيادي داريد و مي خواهيد آنها را برجسته نشان دهيد بايد اطمينان حاصل كنيد كه بخش هاي ديگر صورت را فراموش نكرده ايد و بر يك بخش تاكيد بيش از حد نداشته ايد.

آرایش صورت قبل از عکاسی

حواستان به نور و زاويه باشد

كمي از آينه فاصله بگيريد و چهره خود را در آينه اي ديگر با نوري ديگر و از زواياي ديگر بينيد تا مطمئن شويد در همه زوایا و با نورهاي مختلف چهره شما در بهترين حالت قرار دارد.

آرایش صورت قبل از عکاسی

سلفي بگيريد

قبل از اينكه از خانه خارج شويد و براي عكاسي عازم شويد چند عكس سلفي از خود بگيرد اين يك آزمايش سخت است اگر از اين امتحان سربلند بيرون آمديد بايد بگويم آرايش موفقي انجام داده ايد.

نوشته: ميشل فن

ترجمه: علي يزدی مقدم

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید