• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 06 / 12

منبع تغذیه ی اندیسون N500 تیتانیوم (Andyson N500 Titanium)

اندیسون نامی است که این روزها کمتر برای خریداران منبع تغذیه آشناست. این شرکت تقریبا دو دهه است که در این زمینه فعالیت دارد اما تا به امروز کمتر توانسته است نامی خوب از خود به جای بگذارد.

منبع تغذیه N500تیتانیوم

بیشتر این مشکلات به خاطر شهرت ضعیفی است که منبع تغذیه ی Hiper برای این شرکت به ارمغان آورد. این شرکت برای بازیابی و اصلاح این شرایط، اخیرا کیفیت کار خود را بهبود داده است. آن ها توانسته اند امسال طرح های تازه ای را وارد بازار کنند و بیشتر این طرح ها نیز بر اساس نام همین برند به فروش می رسد. چند هفته قبل، ما نگاهی به پرچمدار محصولات آن ها یعنی منبع تغذیه ی پلایتن  R 1200 W انداختیم که عملکرد آن بسیار راضی کننده بود. وجود یک محصول موفق در بین محصولات، برای هر شرکتی خوب است زیرا می تواند نشانه ای از کارهای شرکت باشد و توانایی های آن را در رقابت با سایر شرکت ها نشان دهد.

در این مقاله ما مدل N500 تیتانیوم را بررسی می کنیم

همانطور که از نام این مدل بر می آید، مدل N500 تیتانیوم یک منبع تغذیه با عملکرد بالاست و می تواند سطح کارآیی بسیار بالایی داشته باشد. از لحاظ فنی تنها واحدهای W 700 از این سری، دارای گواهی 80 plus تیتانیوم هستند. اما با وجود یک واحد 500 وات نیز به نظر مشکلی در اخذ این گواهی وجود نخواهد داشت.

بسته بندی و بسته های نرم افزاری

منبع تغذیه ی N500 تیتانیوم در یک جعبه ی مقوایی با اندازه متوسط قرار گرفته و توسط یک قاب فلزی پوشیده شده است. در داخل جعبه، این منبع تغذیه توسط یک لایه ی نازک فوم پلی اتیلن و کیسه نایلونی محافظت می شود. این بسته وزن بسیار پایینی دارد و می توان آن را به راحتی حمل کرد.در کنار یک کابل برق AC  استاندارد، یک راهنمای دستی و 4 پیچ نیز قرار داده شده است. همچنین این شرکت چند رابط کابل بزرگ و کوچک و سه تسمه ی کابل نیز برای کاربر فراهم کرده است. تیتانیوم طرح نیمه مدولار است و اندیسون کابل های اضافی را در یک کیسه نایلونی کوچک زیپ دار قرار داده است. همچنین این کابل ها دارای کدهای رنگی برای شناسایی نیز هستند.

منبع تغذیه N500تیتانیوم

منبع تغذیه N500تیتانیوم

جدول زیر لیست تعدادی از کانکتورها را نشان می دهد.

اندیسون N500 تیتانیوم

 مدولار سیم کشی الکتریکی نوع کانکتور
1 ATX 24 Pin
1 EPS 4+4 Pin
EPS 8 Pin
2 PCI-E 6+2 Pin
PCI-E 8 Pin
6 ساتا
3 مولکس
1 فلاپی

 

مولکس( Molex): شرکت قطعات آمریکایی است، که در زمینه تولید کلیدهای مدار، کانکتورهای الکتریکی، فیبر نوری، مدارهای مجتمع و کانکتور های سوئیچ شبکه فعالیت می‌نماید.

ساتا (Serial Advanced Technology Attachment): یک گذرگاه یا مسیر عمومی برای ارتباط ابزارهای ذخیره‌سازی داده‌ها (مانند دیسک سخت و درایو نوری) به گذرگاه میزبان است.

ترجمه: زهرا کامران ور

مطالب مرتبط:

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید