• ارسال کننده: علی یزدی مقدم
  • تاریخ انتشار: 2016 / 06 / 17

ذهن خود را بشویید!

نسخه صوتی

لحظاتی را بیاد بیاورید که سرشار از انرژی و خلاقیت بوده اید. امروز می تواند یکی از آن روزها باشد.

مثبت نگری

شما مملو از توانایی ها هستید که لایه های افکار منفی آنها را می پوشانند. اگر آنها را نمی بینید فقط به این دلیل است که این افکار مخرب، آنها را مخفی کرده اند و به شما می گویند نمی توانید! نمی شود! غیر ممکن است. همه ی آنها را دور بریزید و بالاترین درجه از توانایی های خود را به رخ بکشید. بگذارید همه ببینند شما که هستید.

هر چه در پریشانی و درهم ریختگی گیر افتاده باشید، با هر چالشی که در گیر باشید یک بخش از وجود شما هست که از همه ی آنها قویتر می باشد و می تواند بر آن غلبه کند.

به همه زیبایی هایی که در اطرافتان هست دقت کنید و از آنها لذت ببرید. هنوز آنها را دارید، از وجودشان لذت ببرید. زندگی کنید. هر دم به توانایی های خود تکیه کنید آنها به شما کمک می کنند از زندگی خود لذت ببرید و در زندگی کامروا باشید.

در هر لحظه و در هر حالی که باشید، تصورات مثبت شما از خودتان است که دنیای شما را می سازد. افکار منفی همچون کثافتی بر ذهن شما نشسته اند آنها را بشویید و آن زندگی را که می خواهید برای خود بسازید.

علی یزدی مقدم

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید