• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 06 / 23

معرفی مکان های دیدنی در دبی

دبی یکی از شهرهای کشور امارات یا به عبارتی یکی از امیرنشین های معروف “امارات متحده عربی” است و از نظر مساحت بعد از ابوظبی در مرتبه دوم قرار دارد ولی از نظر جمعیت امارات، اول محسوب می شود. درسال های اخیر دبی به واسطه حضور سرمایه گذاران عرب و خارجی از سراسر جهان توسعه بیشتری یافته تا جایی که به یکی از مهم ترین شهرهای اقتصادی و گردشگری در جهان تبدیل شده است.

زیبایی های دبی

در شهر دبی اماکن سیاحتی زیادی وجود دارد که هر توریستی به فکر بازدید این تمدن معاصر می افتد.

برج خلیفه

یکی از مهم ترین جاهای سیاحتی و گردشگری دبی “برج خلیفه” می باشد که یک برج آسمان خراش است و در سطح جهانی بلندترین برج به شمار می آید و هتل لوکسی به طراحی و مهندسی “تام رایت” با ویژگی های فراوانی که هر توریستی برای رسیدن به آن هزینه می کند.

برج خلیفه

ساحل جمیرا

همچنین “ساحل جمیرا”، از مهم ترین اماکن سیاحتی در دبی محسوب می شود که از امکانات تفریحی زیادی برخوردار است. پارک جمیرا و وایلد وادی که در واقع پارک آبی بزرگی است که فعالیت های تفریحی زیادی در آن وجود دارد وکودکان از تفریح در این مکان لذت می برند. تفریحاتی مانند سواری ….

ساحل جمیرا

آکواریوم دبی

” آکواریوم دبی” نیز از جاهای دیدنی دبی است که بزرگ ترین پارک دریایی در جهان می باشد به طوری که سی و سه هزار نوع حیوان دریایی در آن وجود دارد.

آکواریوم دبی

آبنمای دبی

نباید “آبنمای دبی” را فراموش کرد که در زبان عربی “نافورة دبي” گفته می شود و به سیستم آبی رقصنده که در دریاچه مصنوعی برج خلیفه واقع شده مشهور است و ارتفاع آن به 800 متر می رسد و همراه آن آهنگ عربی و خارجی معروف شنیده می شود.

آبنمای دبی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:

صفحه بعد >>



  1. خیلی ممنون مطلب جالبی بود کاش در کشور ما ایران هم چنین سرمایه گذاری هایی انجام بشه و جذابیت های توریستی بیشتر بشه تا هم جونا کار داشته باشن هم به کمک گردشگری اقتصاد ایران عزیزمان پیشرفت کنه

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید