• ارسال کننده: علی یزدی مقدم
  • تاریخ انتشار: 2016 / 06 / 29

با صداقت زندگی کنید

زندگی با موهبت های فراوانی آکنده شده است، و همه آنها هم اکنون در دسترس شما هستند. برای اینکه مانند ثروتمندان زندگی کنید نیازی نیست که بی نقص باشید، فقط صادق و قابل اطمینان باشید.

shadi

به خود اجازه دهید خطا کنید، به خودتان اجازه ترسیدن بدهید، به خودتان اجازه دهید یک انسان معمولی باشید. هیچ کس اهمیت نمی دهد که چقدر همه چیز زندگی شما درست و بی نقص باشد، و در هر صورت هیچ چیز این دنیا بی نقص نیست و شما هم نمی توانید بی نقص باشید و هر چه هستید بسیار خوب و به اندازه کافی کامل هستید.

نهراسید، یا شرمسار نباشید که می ترسید. آنقدر مغرور نباشید که از کمک دیگران صرفنظر کنید وقتی که می توانید از کمک دیگران استفاده کنید.

آینده نا مشخص است و این همان چیزی است که عجایب را شگفت انگیز می کند. بعضی مواقع سختی ها را تحمل می کنید و این هنگامی است که در حال قوی تر شدن هستید.

هر کس از چیزی می ترسد، هر کس عادت های عجیبی دارد و حتی هر کسی عادت هایی دارد که دیگران را می رنجاند آنها در شما هم وجود دارند ولی دلیل نمی شود خود را با این افکار زجر بدهید. آنها را قبول کنید و از هر لحظه زندگی پر ارزش خود لذت ببرید. از اینکه خودتان باشید لذت ببرید.

کامیابی و ثروت در پستی و بلندی ها و ترس ها و شادی های زندگی متعلق به شماست. واقعی زندگی کنید، صادقانه زندگی کنید آنگاه شما شادترین و ثروتمندترین زندگی را خواهید داشت.

علی یزدی مقدم

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - -



در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

  1. درود بر شما
    ضمن تشكر ازمديريت و ساير دست اندر كاران سايت “يادبگير دات كام”
    لازم است مراتب تشكروسپاس خود را پيرامون مطالب انتخاب شده سايت ،
    اعم از :آموزشي ، نقاشي ،انگيزشي و …. عرض نموده آرزوي شادابي وموفقيت همگي شما عزيزان را خواهان .
    سپاسگزارم

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید