• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 07 / 18

کوچکترین دوربین 360 درجه جهان

اخیرا مخترعان ادعا کرده اند دوربین Nico360، کوچکترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری جهان است که طول آن 46 میلی متر و وزن آن 96 گرم است.

دوربین360 درجه

کوچکترین دوربین ساخت هنگ کنگ به کوچکی این دوربین نیست با این وجود این دوربین بطور شگفت آوری قدرتمند و دارای ویژگی های فوق العاده است.

دوربین Nico360 از دو سنسور 16 مگاپیکسلی سونی با لنزهای شیشه ای دوتایی و کاوری دوگانه ساخته شده است.

خروجی ویدوئی این دوربین با رزولوشن 2,560x 1,440p است. فایل های ویدیویی ضبط شده توسط این دوربین می تواند در حافظه داخلی آن که 32 گیگابایت می باشد ذخیره شود یا با کمک وای فای روی گوشی های اندورید یا iOS انتقال پیدا کند.

این دوربین قابلیت چرخش 360 درجه دارد و تمام اطرافش را ساپورت می کند و همچنین دارای خروجی برای هدفون است.

این دوربین برای استفاده در فضای باز و آزاد مانند بیابان و صحرا طراحی شده است. Nico360  ضد آب است و روی یک سری لوازم جانبی سوار می شود.

دوربین360 درجه

این دوربین سطح ضد لغزشی دارد که می توان دوربین را روی هر سطح صاف در هر وضعیتی قرار داد. این دوربین می چرخد و تمام داده های مربوط به حوادثی که در زمان های متوالی اتفاق افتاده است را برای بررسی، ضبط می کند.

دوربین360 درجه

از دیگر امکانات این دوربین داشتن بلوتوث، باتری 1400 میلی آمپری و همچنین از فایل های Adobe DNG RAW پشتیبانی می کند. این دوربین همچنین از تثبیت کننده الکترونیکی تصویر استفاده می کند که این قابلیت باعث کاهش لرزش دوربین می شود.

خروجی فیلم های ضبط شده توسط این دوربین به طور خودکار به حالت نهایی آن یعنی سه بعدی تبدیل می شود.

اپلیکیشن های دوربین Nico360 درجه کاملا مانند اپلیکیشن های موبایل است و از iOS و اندروید پشتیبانی می کند. اپلیکیشن های این دوربین برای ویندوز کامپیوتر های خانگی یا PCها نیز پیشنهاد می شود.

ترجمه: زهرا صانعی

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید