• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 07 / 27

طراحی مدرن زمین بازی برای کودکان

در قالب بازی می توان آموزش های خوبی را به کودکان داد زیرا بازی کردن از بخش های مهم زندگی هر کودکی است. کودک نیاز به جنب و جوش دارد بازی در فضای باز مخصوص و در محیط های عمومی همراه با دیگر کودکان لذت بیشتری برای کودکان دارد.

یکی از این محیط ها، زمین های بازی است که همه ی شما در دوران کودکی تجربه بازی در این زمین ها را داشته اید بازی با وسایلی از قبیل: تاب، سرسره، الاکلنگ و … .

این محیط ها در طول سالیان دراز دستخوش تغییرات زیادی شده اند و در طول سال ها شکل های گوناگونی به خود گرفته اند. یک شرکت دانمارکی به نام Monstrum در زمینه طراحی زمین های بازی برای کودکان فعالیت می کند. طراحان این شرکت دست به ابتکار جدیدی زده اند و از اشکال حیوانات مختلف برای کودکان وسایل بازی جدیدی طراحی کرده اند که این وسایل بازی علاوه بر زیبایی، دارای کیفیت بالایی هستند.

 

طراحی زمین بازی

طراحی زمین بازی

طراحی زمین بازی

طراحی زمین بازی

طراحی زمین بازی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -

صفحه بعد >>



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید