• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 08 / 01

آموزش نقاشی لاک پشت برای کودکان

لاک پشت حیوان جالبی است که عمر طولانی دارد و حیوانی اجتماعی است یعنی با رعایت نکات بهداشتی در منزل قابل نگهداری است. در این مقاله نحوه نقاشی یک لاک پشت زیبا آموزش داده شده است.

ابتدا یک بیضی افقی و کمی گرد بکشید.

نقاشی لاک پشت

در قسمت پایین بیضی  از قسمت مشخص شده در شکل، یک خط افقی که دارای انحنا باشد بکشید دقت کنید انحنای آن به سمت پایین باشد.

نقاشی لاک پشت

در بالا و سمت راست بیضی یک دایره متوسط بکشید. ضلع پایین بیضی را پاک کنید تا لاک لاک پشت مشخص شود.

نقاشی لاک پشت

برای کشیدن گردن لاک پشت، از گوشه پایین سمت راست لاک لاک پشت، خطی منحنی به طرف سر لاک پشت بکشید.

نقاشی لاک پشت

دو دایره توخالی برای چشم روی دایره ی سر بکشید و داخل آنها، دایره مشکی نقاشی کنید و قسمت کوچکی از آن را سفید کنید تا چشم لاک پشت کامل شود. دهان لاک پشت را با یک نمیدایره کوچک به سمت بالا نقاشی کنید. دم لاک پشت را در قسمت پایین سمت چپ لاک مانند شکل نقاشی کنید.

نقاشی لاک پشت

برای کشیدن پاها و برآمدگی شکم لاک پشت مانند شکل زیر عمل کنید.

نقاشی لاک پشت

روی لاک لاک پشت سه خط افقی و منحنی بکشید. برای کشیدن کلاه روی سر لاک پشت یک مثلت بکشید ولی ضلع پایین مثلث را صاف نکشید یعنی با کمی انحنا به سمت پایین نقاشی کنید.

نقاشی لاک پشت

برای کامل کردن لاک مابین دو خط افقی که در مرحله قبل کشیدید دایره های توخالی بکشید. و روی کلاه لاک پشت مانند شکل زیر یک گل نقاشی کنید.

نقاشی لاک پشت

لاک پشت شما کامل شد با ماژیک نارنجی قسمتی از لاک و خال های روی لاک را رنگ آمیزی کنید. گلبرگ های گل روی کلاه لاک پشت را با ماژیک قرمز رنگ آمیزی کنید و با ماژیک سبز هم، سر، گردن، پاها و دم را رنگ آمیزی کنید و با ماژیک زرد کلاه، قسمت های باقی مانده لاک، دایره وسط گل و شکم لاک پشت را رنگ آمیزی کنید.

نقاشی لاک پشت

بچه ها می دونید که لاک پشت ها بیشتر عمر خودشون رو کنار دریا سپری می کنند و همونجا زاد و ولد می کنند. هر لاک پشت می تونه 200 تا تخم بزاره و بچه لاک پشت ها بعد از بیرون آمدن از تخم به طور غریزی به سمت دریا حرکت می کنند. شما می تونید تعدادی از این بچه لاک پشت ها که در حال رفتن به سمت دریا هستند را نقاشی کنید.

زهرا صانعی

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید