• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 08 / 08

یک هتل بدون دیوار در سوئیس

در 6463 فوت بالاتر از سطح دریا در کوههای آلپ و در قلب طبیعت شهر گراوبوندن سوئیس، شاهد منظره شگفت انگیزی خواهید بود وجود یک هتل در دل طبیعت!

هتل بدون دیوار

این هتل برخلاف هتل های دیگر دیوار ندارد و تنها از یک اتاق تشکیل شده که کف آن سرامیک است و شامل یک تخت دو نفره، دو پاتختی و دو لامپ است.

اما چقدر برای اقامت یک شب در این هتل بایستی پرداخت کنید برای دیدن این منظره باور نکردنی و برای خوابیدن در دامنه کوههای آلپ بدون سقفی روی سرتان و یا چهاردیواری در اطرافتان.

ماندن یک شب در این هتل، تجربه دوست داشتنی به نظر می رسد، حداقل برای یک شب. قیمت هر شب این هتل 250 دلار است.

هتل بدون دیوار

 Null Sterm کاری از فرانک و پاتریک ریکلین است اینها دو هنرمند سویسی هستند که فکر بازکردن هتل در یک فضای غیر منتظره را در سال 2008 داشته اند.

به جای ماندن در یک هتل مجلل و تماشای تلویزیون می توانید غروب آفتاب را تماشا کنید و شب را زیر نور ستارگان سپری کنید.

به جای دوش گرفتن، صبح با قطرات شبنم خیس خواهید شد. به جای داشتن حمام در یک هتل مجلل برای دوش گرفتن باید مسافت 10 دقیقه را در یک سرازیری پیاده روی کنید. زیرا این هتل فاقد حمام است و تنها یک حمام عمومی در فاصله 10 دقیقه ای این هتل وجود دارد که باید پیاده به آنجا بروید.

در این هتل یک پیشخدمت خواهید داشت که یک ساندویچ گوشت و قهوه برای صبحانه از شما پذیرایی خواهد کرد.

هتل بدون دیوار

مسافران این هتل هرشب بین فصل بهار و تابستان می توانند آن را رزرو کنند و مهمان این هتل شوند و امکان کنسل کردن در دقایق آخر حتی به علت نامساعد بودن هوا وجود ندارد.

ترجمه: زهرا صانعی

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید