• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 08 / 08

نیمکت هایی که افراد را به دوران کودکی می برند.

کریس بنگل طراح خودرو در شرکت BMV بود. او از آلمان به یک دهکده کوچک در ایتالیا به نام  Clavesana در سال  2009 نقل مکان کرد. بنگل نخبه طراحی در زمینه طراحی خودرو بود که ریاست بخش طراحی خودرو در شرکت BMV را بر عهده داشت بعد از 17 سال کار در این شرکت با شغلش خداحافظی کرد و برای گذراندن بقیه عمر خود به ایتالیا رفت.

کریس بنگل قصد داشت تا چیزهای جدیدی برای همگان خلق کند و علاقه خاصی به طبیعت داشت و اولین ایده او ساخت یک نیمکت غول پیکر بود، نیمکتی که خیلی بزرگتر از نیمکت های معمولی در پارک است. او به همراه همسرش کاترین ساخت یک نیمکت دسته جمعی را شروع کردند.

این ایده باعث شد تا پروژه ساخت نیمکت های بعدی شروع شود. بنابراین آن ها شروع به ساخت و نصب نیمکت های رنگارنگ در نقاط قابل دسترس عمومی با چشم اندازی مهیج کردند.

وقتی روی یکی از این نیمکت ها می نشینید پاهایتان آویزان خواهد بود و احساس می کنید مانند یک کودک هستید و تجربه دوران کودکی را در ذهنتان مرور می کند. افراد زیادی بعد از نشستن روی این نیمکت ها اظهار داشته اند به دوران کودکی خود بازگشته و دید آن ها نسبت به محیط اطراف و مشکلاتشان تغییر کرده است.

این نیمکت ها خیلی بزرگ هستند و فضای بزرگی روی آن وجود دارد طوریکه می توانید به طور دسته جمعی از این نیمکت استفاده کنید و با افراد بیشتری در ارتباط باشید. و قابل ذکر است که هم اکنون 19 نیمکت خصوصی در شمال غربی ایتالیا وجود دارد.

نمونه ای از این نیمکت ها را در تصاویر زیر می بینید.

نیمکت غول آسا

نیمکت غول آسا

نیمکت غول آسا

نیمکت غول آسا

نیمکت غول آسا

نیمکت غول آسا

ترجمه: زهرا صانعی

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



  1. با تشکر از خانم صانعی و وب سایت یاد بگیر دات کام مطالب واقعا جالبی در وب سایت قرار می دهید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید