• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 08 / 10

خواص شگفت انگیز گردو برای پوست و مو

ماسک گردو برای روشنایی صورت

گردو بهترین منبع منگنز و مس است، همچنین حاوی مقداری روی، آهن، کلسیم و انواع ویتامین ها می باشد. گردو دارای آنتی اکسیدان است که مصرف آن برای پوست بسیار مفید می باشد.

اگر پوستی تیره و مرده دارید گردو می تواند به رشد آن کمک کند. آنتی اکسیدان موجود در گردو به ترمیم سلول های مرده پوست کمک می کند و پوست را شفاف می سازد. پودر گردو باعث حذف ناخالصی ها، لک ها و چرک از پوست می شود. برای ساختن این ماسک به پودر گردو و ماست نیاز دارید.

ماسک گردو
روش اول:
مواد لازم

پودر گردو 2 قاشق چایخوری

ماست 2 قاشق سوپخوری

ظرف مناسبی انتخاب کنید و پودر گردو و ماست را با یکدیگر مخلوط کنید و این ماسک را روی صورت و گردن خود قرار دهید تا زمانی که خشک شود. سپس ماسک را به آرامی به کمک پنبه از روی صورت و گردن پاک کنید و با آب ولرم شستشو دهید. این ماسک را یکمرتبه در هفته استفاده کنید نتایج مثبت آنرا را روی پوست خود خواهید دید.

روش دوم:

مواد لازم:

گردو پوست کنده 3 عدد

گلاب 1 قاشق چایخوری

سه عدد گردو پوست کنده را در طول شب در آب قرار دهید و اجازه دهید تا صبح بماند سپس آن را له کنید و با یک قاشق چایخوری گلاب مخلوط کنید، یک خمیر بدست می آید. این ماسک را روی صورت به مدت یک ساعت قرار دهید سپس با آب ولرم بشویید. این ماسک را هفته ای یکبار روی صورت خود قرار دهید استفاده از این ماسک برای صورت مفید است و زیبایی و درخشندگی را به پوست شما هدیه می کند.

روش سوم:

همچنین می توانید تعداد اندکی گردو همراه با یک لیوان شیر در وعده صبحانه میل کنید این کار باعث می شود پوست تازه و شاداب شود.

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - -

صفحه بعد >>



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید