من چند صد میلیون پول داشتم که تو بانک گذاشته بودم و سود می گرفتم قبلا خونم رو فروخته بودم و دیگه نمی تونم با این پول خونه بخرم با این بی ارزش شدن پول حتی یه ماشین خوب هم نمی تونم باهاش بخرم به نظرتون تو این شرایط اقتصادی طلا یا دلار بگیرم کار عاقلانه ای هست؟ آیا سود می کنم؟ کسی می تونه بهم بگه چکار کنم که هم سرمایه گذاری باشه و هم درآمد؟ من بازنشسته هستم و هزینه فرزندانم هم روی دوش من هست هر چند اون ها کار می کنن اما درآمد کمی دارند واقعا دیگه فکرم کار نمی کنه!
اگه طلا بگیرم خوب این سود که کمک خرج زندگی هست رو ندارم اگه بذارم تو بانک که همینطور پولم رو از دست می دم کسی هست بتونه منو راهنمایی کنه؟