ببین داداش با این توصیف هایی که نوشتی باید ماشینت انژکتوری باشه و احتمال زیاد از سنسور یا فشنگی دمای موتور هست که اطلاعات غلط به ECU صادر می کنه و باعث کد خطا می شه نمی دونم حفاظتی برای دما داره پژو یا نه اما با دیاک مشخص می شه. دیگه اینکه یه سنسور دیگه هم هست که مربوط به دور موتور هست که از میل لنگ فکر می کنم می گیره اون سنسور هم وقتی دما بالا می ره اگه مشکل خورده باشه قاطی می کنه و باعث خاموش شدن موتور می شه. احتمالات دیگه هم هست که باید دیاک بزنی و حتما پیش یه آدم وارد برو که کار بلده تو دیاک زدن مشکلت راحت در میاد.