0 دوستدار 0 امتیاز منفی
در خودرو توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
با سلام پژو 2000 دارم الان یک هفته ای است که وقتی دمای موتور به 70 درجه میرسه ماشین خاموش میشه و تا دما به 30 درجه نرسه روشن نمیشه ممنون میشم کمکم کنید

2 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط
ببین داداش با این توصیف هایی که نوشتی باید ماشینت انژکتوری باشه و احتمال زیاد از سنسور یا فشنگی دمای موتور هست که اطلاعات غلط به ECU صادر می کنه و باعث کد خطا می شه نمی دونم حفاظتی برای دما داره پژو یا نه اما با دیاک مشخص می شه. دیگه اینکه یه سنسور دیگه هم هست که مربوط به دور موتور هست که از میل لنگ فکر می کنم می گیره اون سنسور هم وقتی دما بالا می ره اگه مشکل خورده باشه قاطی می کنه و باعث خاموش شدن موتور می شه. احتمالات دیگه هم هست که باید دیاک بزنی و حتما پیش یه آدم وارد برو که کار بلده تو دیاک زدن مشکلت راحت در میاد.
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (21.4k امتیاز)
در موتور های این سری یک مشکل رایج هم وجود دارد که مربوط به کوئل یا ماژول جرقه است که سوخت می رسد اما جرقه وجود ندارد و بوی بنزین هم از اگزوز مشخص خواهد شد

سوالات مشابه

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
1 پاسخ
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
1 پاسخ
سوال شده اردیبهشت 12, 1403 در خودرو توسط علی کسائی
...