• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 05 / 07

شما متوسط نیستید!

نسخه صوتی 

اکثر مردم زندگی متوسط و تحصیلاتی در حد عرف جامعه دارند. آنگونه که مورد قبول جامعه است خانه و ماشینی را می خرند که یک فرد متوسط از نظر اقتصادی، باید داشته باشد، حقوق بگیر یک کارخانه یا شرکتی هستند که فقط برای زندگی روزمره به آنها حقوق می دهند و در روزمرگی زندگی گیر کرده اند. در یک کلام آنها متوسط هستند!

شما متوسط نیستید

ولی نه آنها و نه شما متوسط نیستید، هر انسان، یک شاهکار خلقت است. هر کسی می تواند حداقل در یک زمینه، یک نابغه باشد در درون هر کسی الماسی هست که باید از سنگ وجودش بیرون کشیده شود. شما هم این الماس را در درون خود دارید. هیچ کس نمی تواند آنرا بیرون بکشد. هیچ کس نمی تواند مهارت های شما را تقویت کند، فقط خودتان هستید که می توانید از خود، شخصی موفق و توانمند بسازید.

در حقیقت دیگران دشمن موفقیت شما هستند. آنها می خواهند به شما بقبولانند که آدم متوسطی هستید! ولی این یک دروغ بزرگ است. حقیقت این است که شما فوق العاده هستید. شما بی نظیرید. کسی نمی تواند استعداد ها و توانایی های شما را مانند خودتان درک کند. در جامعه هر روز با نه شنیدن ها، برخورد های نا امید کننده و رفتارهایی مواجه می شویم که می خواهند ما را از تلاش برای دستیابی با الماس درون خود باز دارند و بسیاری مواقع هم موفق می شوند! چون این راهی سخت است با درد و رنج ها و شکست هایی همراه است که هر کدام از آنها برای رسیدن به گنج درون لازم هستند.

ماموریت ما در زندگی چیزی نیست جز اینکه به صداها و امواج منفی نه بگوییم، از افراد منفی نگر دوری کنیم، اجازه ندهیم با حرف های احمقانه خود ما را فاقد صلاحیت جلوه دهند. باید افکاری را که به ما میگویند تو نمی توانی از خود دور کنیم ترس و اضطراب را به سمت خود دعوت نکنیم.

فراموش نکنیم که خداوند ما را از لحظه تولد مجهز کرده است. فراموش نکنیم که او همیشه ما را یاری می کند. فقط امید داشته باشیم به یاری او و باور داشته باشید که شاهکار خلقت هستید شما هیچ کمبودی ندارید. هر چقدر موانع مقابل شما بزرگتر باشند باز هم در برابر پروردگاری که حامی شماست، کوچک و بی مقدار هستند. شما نیازی به تایید دیگران ندارید چون قبلا خداوند شما را تایید کرده است.

کشتی سرنوشت خود را به دست دیگران نسپارید شما آنقدر توانمند هستید و آنقدر حامی قدرتمندی دارید که می توانید تعیین کننده باشید نه این که دیگران راه زندگی را برای شما تعیین کنند. برای خود مشخص کنید چه کسی هستید و چه کسی نیستید و فراموش نکنید که شما متوسط نیستید. توانایی های شما بسیار بالاتر از تصور دیگران است باید باورتان را از خود تغییر دهید از اینکه “من چه هستم” در ذهنتان ساخته اید شاید آن من ذهنی خیلی ضعیفتر از چیزی است که زندگی شما را تغییر دهد این من ذهنی را تغییر دهید خود و خدای خود را باور داشته باشید این همه توانایی، استعداد، پتانسیل و فرصت را نادیده نگیرید.

شما ناتوان و ضعیف نیستید. شما حتی معمولی هم نیستید یک انسان فوق العاده هستید شما متوسط نیستید.

علی یزدی مقدم

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید