• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2018 / 02 / 21

لباس عروسهای رنگی و غیر سفید – قسمت اول

در بسیاری از مناطق رسم است که برای عروس و داماد بیش از یک شب مراسم می گیرند که برخی از این شبها به نامهای نامزدی، قند شکستن، بله بران، داماد سلام، عروس سلام، حنا بندان، عروسی و پاتخت معروف است البته در اقوام و مناطق مختلف به زبانهای دیگری نیز بیان می شود.

طبق آداب دیرینه، عروس ها در مراسم عروسی خود لباس سفید می پوشند و معتقدند که با لباس سفید به خانه شوهر رفتن سبب بخت نیک و عاقبت به خیری است اما در دیگر شبهای مراسم می توانند لباسهایی به رنگهای غیر از سفید نیز بپوشند. امروزه سلیقه ها تغییر یافته و برخی عروس ها ترجیح می دهند متفاوت از دیگران باشند و در شب عروسی خود لباس رنگی و حتی مشکی بپوشند و آن را به هیچ وجه نشانه تیره بختی خود نمی دانند.

در این مقاله چندین عکس در قالب لباس عروس رنگی و غیر سفید با مدلهای مختلف آورده شده است که می توانید برای شب عروسی خود و یا دیگر شبها از این لباسها ایده و الگو بگیرید و در جمع میهمانان خود بدرخشید.

برای مشاهده عکس ها در سایز بزرگتر روی آن ها کلیک کنید.

لباس عروسهای رنگی و غیر سفید

لباس عروس و نامزدی

مدل های شیک لباس عروس رنگی

ایده برای لباس عروس

مدل لباس مجلسی و شب شیک

جذاب ترین لباس عروس های رنگی

لباس عروس های متفاوت و شیک 2018

مدل لباس عروس شیک 2018

لباس عروس رنگی دنباله دار مدل 2018

لباس عروس صورتی مدل جدید

شیک ترین لباس های نامزدی و شب

لباس عروس مشکی

امیدواریم مدل ها مورد توجه عروس خانم ها، طراحان لباس و خیاطان قرار گرفته باشد و از رنگ، مدل، و طرح پارچه ها ایده گرفته باشند. برای دیدن تصاویر در سایز بزرگتر، روی عکس ها کلیک کنید.

تنظیم: میترانامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:









صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید