• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2019 / 02 / 10

تست هوش 9 – سطح 15

با حل تست های هوش و معماها ذهن خود را به چالش بکشید و آن را فعال نگه دارید تا هم تیزهوش تر و باهوش تر باشید و هم از بیماری های مختلف ذهنی و فکری پیشگیری شود و یا روند پیشرفت آن کُندتر گردد.

به جای علامت سوال چه عددی قرار بگیرد تا پازل زیر کامل شود.

تست هوش 9 سطح 15

پاسخ را در انتهای صفحه می بینید:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ عدد 14 می باشد.

چهار مربع در اطراف و یک مربع در وسط می بینید که هر یک به چهار قسمت تقسیم شده و در هر قسمت عددی نوشته شده است. هر عدد در مربع های بالا با عدد نظیر آن در مربع وسط ضرب می شود و حاصل در مربع های نظیر در پایین نوشته می شود.

مثلا مربع بالا سمت چپ عدد 2 است که با مربع نظیر آن در وسط یعنی 5 ضرب می شود و حاصل 10 در مربع پایین سمت چپ نوشته می شود. همین طور 1 در مربع بالا سمت چپ با 5 نظیر آن در وسط ضرب می شود و حاصل 5 در مربع نظیر آن در پایین سمت چپ نوشته می شود.

همین طور عدد 3 در مربع بالا سمت راست با نظیر آن در مربع وسط یعنی 5 ضرب می شود و حاصل 15 در مربع نظیر آن در پایین سمت راست نوشته می شود. عدد 4 در مربع بالا سمت راست با نظیر آن 5 در وسط ضرب می شود و حاصل 20 در مربع پایین سمت راست نوشته می شود.

برای به دست آوردن پاسخ پازل و حل علامت سوال به همین صورت عمل کنید یعنی عدد 2 در مربع بالا سمت راست با نظیر آن یعنی 7 در وسط ضرب می شود و پاسخ 14 در مربع پایین سمت راست و به جای علامت سوال نوشته می شود.

سمیه مظفری

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:









صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید