• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2019 / 02 / 26

مقاله صوتی “نکات و روش های بازاریابی شبکه ای_قسمت اول”

نسخه متنی

در این مقاله به چند نکته و روش بازاریابی شبکه ای اشاره می شود و در مقاله بعدی در ادامه آن، دیگر نکات بیان می شود.

اول: بدانید مشتریان شما دقیقا چه کسانی هستند.

برای بازاریابی شبکه ای و استفاده از قدرت شگفت انگیز شبکه لازم است مشتریان خود را بشناسید. برای این منظور به این اطلاعات در مورد آنها نیاز دارید:

سن
جنسیت
وضعیت تاهل
میزان درآمد
محل زندگی
به چه طبقه ای از اجتماع تعلق دارند؟
میزان تحصیلات
و….

وقتی همه این اطلاعات را بدست آوردید اکنون باید این پرسش را از خود بپرسید که چه کسانی با مشتری من در ارتباط هستند؟ برای روشن شدن موضوع مثالی می آورم، فرض کنید که مشتریان شما 70 ساله ها هستند. چه کسانی با 70 ساله ها وارد معامله می شوند؟ آنها مشتریان چه کسانی هستند؟

احتمالا شروع به تحقیق می کنید، احتمالا از طریق کسانی که با سازمان های بازنشستگی، بیمه عمر، بهداشت و درمان و … صحبت خواهید کرد. ممکن است با یک متخصص قلب صحبت کنید چون می دانید بسیاری از 70 ساله ها مشکل فشارخون دارند و به این ترتیب با شناخت مشتری می توانید راه دستیابی به او را نیز پیدا کنید. این کار سختی نیست کافی است که در درجه اول، اطلاعات لازم را در مورد آنها را جمع آوری و طبقه بندی کنید تا در مرحله بعد راه رسیدن به آنها را بیابید. برای این منظور به همه کسانی که احتمالا با مشتری شما در ارتباط هستند ارتباط برقرار کنید.

دانلود مقاله صوتی نکات و روش های بازاریابی شبکه ای_قسمت اول

 

 

 

 

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید