• ارسال کننده: علی یزدی مقدم
  • تاریخ انتشار: 2019 / 03 / 09

اجرای موسیقی ویوا لاویدا با ویلیون توسط دیوید گرت

دوید گرت نوازنده ویلون برجسته که اصالتا آلمانی و متولد شهر آخن در سال 1980 میلادی  است. او نام فامیلش را از مادرش گرفته است.

موسیقی ویلون و دیوید گرت

گرت بخاطر نو آوری و ترکیب ویلیون با موسیقی پاپ و گاه راک شهرت بیشتری یافته است. او موفق شده است جوانان بسیاری را به سوی موسیقی کلاسیک جذب کند چرا که مانند جوانان لباس می پوشد و رفتار می کند اما مانند یک نوازنده حرفه ای تمام عیار ویلون را می نوازد.

در کارهای او حتی می توانید کارهایی از خوانندگان معروف مانند مایکل چکسون یا گروه متالیک بیابید که کارهای آنها را به زیبایی با ویلون اجرا می کند. گرت علاوه بر آن آهنگسازی هم می کند.

رمز موفقیت دیوید گرت را در سخت کوشی و تکرار و تمرین فراوان می دانند.

گرت در فیلم ویلونیست شیطان در سال 2013 میلادی در نقش نیکولو پاگانینی ویولونیست نابغه ایتالیایی ایفای نقش کرده است.جالب است بدانید او طرفداران زیادی در ایران دارد و به همین دلیل صفحات فارسی در اینستاگرام و فیسبوک خود فعال کرده است.

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید