0 دوستدار 0 امتیاز منفی
در خودرو توسط
ویرایش شده توسط
هنگامی که سویچ باز است ودنده عقب میزارم صدای پمپ بنزین میاد ودوباره میام خلاص کنم بازم صدای پمپ بنزین میاد خواستم بدونم ایراد از کجاست

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط
خوب پمپ بنرین خراب شده دیگه ربطی هم به دنده عقب نداره ممکنه چون موقع دنده عقب برمی گردی به عقب بیشتر متوجه صدا میشی

سوالات مشابه

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ
سوال شده دی 2, 1396 در خودرو توسط رحمان
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
1 پاسخ
سوال شده بهمن 19, 1398 در خودرو توسط رضا ریاحی
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
1 پاسخ
...