• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 07 / 03

فیلم آموزشی آرایش چشم

آرایش چشم برای بسیاری از افراد کار دشواری به نظر می رسد و زمان زیادی را به آماده شدن برای مهمانی می گذارند و در نهایت به زیبایی که مدنظرشان است نیز نرسیده اند. اما فیلم های آموزشی وجود دارند که کمک آنها به راحتی می توانید در منزل خود آرایی کنید و آرایش چشم زیبایی داشته باشید.

وب سایت یاد بگیر دات کام فیلم آموزشی آرایش چشم که به صورت مرحله به مرحله می باشد را تهیه کرده است که در آن ترکیب چند سایه را برایتان آموزش داده است.

ترکیب سایه ها و مدل خط چشم برای زیباتر شدن چشم ها مسئله مهمی است. مشکل بسیاری از خانم ها این است که چه رنگ سایه هایی را با یکدیگر ترکیب کنند تا هم زیبایی داشته باشد و هم هارمونی رنگ را رعایت کرده باشند.

این فیلم، آموزش خود آرایی آرایش چشم است که با ترکیب چند رنگ سایه و کشیدن خط چشمی زیبا، یک کار ساده و در عین حال حرفه ای را نمایش می دهد. با کمی تمرین در منزل این مدل را تکرار کنید تا ترکیب سایه ها را مطابق فیلم پشت پلک های خود استفاده کنید این کار علاوه بر صرفه جویی در هزینه شما را از رفتن به سالن های زیبایی و وقت صرف کردن های طولانی نیز کمک می کند.

امیدواریم از این فیلم آموزشی استفاده لازم را ببرید.

 

میترا نامجو

 

 

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید