• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2018 / 02 / 04

تزیین بیسکویت عید با کِرِم رویال

با نزدیک شدن به عید نوروز وب سایت یاد بگیر دات کام فیلمی از تزئین شیرینی خشک و بیسکویت را تهیه کرده است تا خانم هایی که شیرینی های عید را در منزل تهیه می کنند با ایده گرفتن از مدل های تزئین این فیلم شیرینی های زیبا تهیه کنند.

تزیین بیسکویت عید با کِرِم رویال

مواد مورد استفاده برای تزئین این بیسکویت ها رویال آیسینگ نام دارد که به راحتی می توانید در منزل تهیه کنید. رویال آیسینگ از سفیده ی تخم مرغ و پودر قند درست می شود و برای رقیق کردنش از آب استفاده می کنند. به جای سفیده ی تخم مرغ خام، که ممکن است مشکلاتی برای سلامتی افراد ایجاد کند، می توان از پودر مرنگ استفاده کرد. پودر مرنگ از سفیده ی تخم مرغ خشک شده به همراه تثبیت کننده تشکیل شده است که از لوازم قنادی فروشی ها می توانید تهیه کنید.

مواد لازم برای تهیه رویال آیسینگ
  • سفیده ی تخم مرغ: دو عدد
  • آبلیمو: یک قاشق چایخوری
  • وانیل: یک دوم قاشق چایخوری
  • پودر قند: یک تا یک و نیم پیمانه

ابتدا سفیده های تخم مرغ را داخل ظرف مناسب بریزید، آبلیمو و وانیل را به آن اضافه کنید. با دور کُند هم زن شروع به هم زدن کنید، مواد را در یک جهت هم بزنید وقتی که مواد کف کرد و حالت کرمی پیدا کرد. پودر قند را از قبل الک کنید و کم کم به مواد اضافه کنید و با دور کُند هم بزنید بعد از 4 تا 5 دقیقه آیسینگ آماده است اگر غلیظ بود می توانید مقداری آب به آن اضافه کنید و اگر رقیق بود با کمی پودر قند آن را به حالت دلخواه درآورید.

با اضافه کردن رنگ خوراکی به مواد، رویال آیسینگ را برای تزئین آماده کنید و داخل قیف بریزید. برای تزئین شیرینی و بیسکویت ها از انواع طرحهای فانتزی گل، عروسکی، شخصیت های کارتونی و غیره استفاده کنید.

تنظیم: میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید