• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2015 / 07 / 02

آموزش نقاشی دست برجسته!

در این مقاله نقاشی دست برجسته آموزش داده می شود. با نگاه به این نقاشی تصور می کنید که تصویر بعد دارد و از کاغذ بیرون آمده است.

برای این نقاشی ساده و جالب نیاز به کاغذ، مداد سیاه، ماژیک مشکی، قهوه ای و زرد دارید. البته اگر ترکیب رنگ دیگری برای رنگ آمیزی دست می پسندید می توانید همان رنگ ماژیک ها را فراهم کنید.

اگر راست دست هستید، دست چپ خود را بر روی کاغذ گذاشته و با دست راست با مداد سیاه دور انگشتان دست را بر روی کاغذ رسم کنید و اگر چپ دست هستید برعکس آن را انجام دهید.

 dast1

دست خود را از روی کاغذ بردارید. با ماژیک مشکی، اطراف دست را خطوط صاف و مچ دست را خطوط منحنی بکشید سعی کنید خطوط صاف و منحنی موازی یکدیگر باشد تا نقاشی شما تمیزتز و زیباتر به نظر آید.

dast2

مرحله بالا را تکرار کنید یعنی مچ، کف و انگشتان دست را خطوط منحنی و اطراف دست را خطوط صاف موازی بکشید.

dast3

خطوط را تا پایان انگشتان دست ادامه دهید.

dast4

ماژیک قهوه ای را بردارید و دقیقا زیر خطوط مشکی را قهوه ای بکشید تا خطوط برجسته تر و تیره روشن مشخص شود.

dast5

در مرحله آخر با ماژیک زرد زیر خطوط قهوه ای را رنگ آمیزی کنید. البته به سلیقه خود می توانید از رنگ های دیگری همچون بنفش، صورتی، نارنجی نیز در این رنگ آمیزی استفاده کنید.

dast6

در زیر دست برجسته با رنگ آمیزی های دیگری نشان داده شده است.

dast7

آموزش نقاشی دست برجسته

متوجه شدید که با کشیدن چند خطوط ساده و رنگ آمیزی آنها، نتوانستید تصویری دو بعدی و برجسته رسم کنید. اگر این نقاشی را به دیوار نصب کنید بارها و بارها با رد شدن از کنار آن حتما توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

امیدوارم از این نقاشی خوشتان آمده باشد!

سمیه مظفری

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



  1. سلام عالی بود واقعا لذت بردم!!!!!!

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید