• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2016 / 11 / 05

آموزش ساخت برگ پاییزی_ اریگامی برگ پاییز

پاییز فصل بسیار زیبایی است و با تغییر فصل ها و قبل از برگریزی درختان رنگ برگ ها تغییر می کنند و به رنگ های زرد، قرمز و نارنجی زیبایی تبدیل می شوند که این رنگ ها در هیچ مداد رنگی و پالت رنگی یافت نمی شود و مخصوص فصل زیبای پاییز است. در این فصل زیبا برای علاقه مندان به عکاسی منظره های بسیار متنوع و منحصر به فردی به وجود می آید تا بتوانند عکس های زیباییی از طبیعت بگیرند.

در این مقاله، طریقه ساخت برگ پاییزی با کاغذ آموزش داده می شود. شما می توانید این برگ ها را با هر رنگ و سایزی از کاغذ رنگی که دوست دارید، بسازید.

کاغذ رنگی شما بایستی دو طرف یک رنگ داشته باشد، و از کاغذهایی که یک طرف آن سفید و طرف دیگر رنگی است استفاده نکنید و در صورتی که در صورت در دسترس نبودن، از این کاغذ استفاده کردید باید سمت سفید آن را با آبرنگ یا مداد رنگی همانند سمت دیگر رنگ کنید.

ابتدا کاغذ مستطیل شکلی را انتخاب کنید، و در صورتی که مستطیل نبود آن را به صورت مستطیل برش بزنید.چون برگهای پاییزی رنگ های متنوعی دارند می توانید از رنگ های زیبایی مثل سبز، زرد، نارنجی یا قرمز استفاده کنید.

مستطیل را به صورت عمودی مقابل خود قرار دهید از وسط تا بزنید، برای این کار ضلع راست و چپ را بر روی هم منطبق کنید سپس باز کنید تا فقط خط تای آن مشخص شود.

آموزش ساخت برگ پاییزی

در این مرحله نیمه سمت راست مستطیل که در مرحله قبل با خط تا مشخص کردید را به طرف داخل تا کنید یعنی ضلع سمت راست مستطیل را بر خط تای مرحله قبل منطبق کنید. سمت چپ را نیز به همین صورت تا خط وسط مستطیل به طرف داخل تا کنید.

آموزش ساخت برگ پاییزی

سپس دو طرف کاغذ را باز از روی خط تقارن وسط روی هم قرار دهید.

آموزش ساخت برگ پاییزی

 تا یک مستطیل باریک به وجود آید.

آموزش ساخت برگ پاییزی

از گوشه ی باز مستطیل یک تای کوچک به طرف داخل بزنید تا به شکل مثلث درآید

آموزش ساخت برگ پاییزی

در مرحله بعد، پشت مثلث به وجود آمده را به داخل تا بزنید طوری که مثلث روی تای دوم قرار گیرد به اصطلاح تای پلیسه ای بزنید

آموزش ساخت برگ پاییزی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:

صفحه بعد >>









صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید