• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 11 / 07

تلویزیون هایی که در صورت عدم استفاده ناپدپد می شوند

پس از صفحات تلویزیون قابل انعطاف این بار محصول جدید یک شرکت فعال در زمینه صوت و تصویر، دو صفحه شیشه ای شفاف است که بعنوان تلویزیون های OLED شناخته خواهد شد.

تلویزیون های نامرئی OLED

یکی از شرکت های تولید کننده سیستم های صوتی و تصویری به تازگی از محصولی جدید و دور از تصور خود پرده برداری کرده است: تلویزیون های نامرئی OLED.

این نسل جدید از سیستم های صوتی تصویری، تلویزیونی است که از دو صفحه شیشه ای با ضخامت مناسب تشکیل شده، صفحاتی که نقش کل بدنه را برای این مجموعه ایفا می کند. در صورت روشن بودن تلویزیون، بیننده تصاویر را از داخل این صفحات شیشه ای شفاف دریافت و پس از خاموش شدن، از این دستگاه تنها صفحه شیشه ای معمولی باقی خواهد ماند که می توان از درون آن فضای پشت و اطراف را به خوبی مشاهده کرد.

نمونه اولیه این تلویزیون Transparent نام داشت که با کمی تغییرات در میزان شفافیت به این نمونه ارتقا پیدا کرد. سازندگان این محصول با ارائه این ایده که از لحاظ زیبایی و صرفه جویی در فضا نمونه موفق و مطرحی است، امید دارند که بتوانند نسلی جدید از سیستم های تصویری را روانه بازار کنند. نسلی که شاید تبدیل به آینده‌ی تلویزیون‌ها شود.

در حال حاضر چنین تلویزیونی می‌تواند مصارف تجاری بسیار زیادی داشته باشد. به‌طور مثال خود شرکت سازنده این تلویزیون را روی در یخچال نیز قرار داده تا در زمانی که تلویزیون خاموش است بتوان داخل یخچال را دید.

گفتنی است؛ تاکنون در مورد قیمت نهایی و تاریخ عرضه این تلویزیون های نامرئی صحبتی به میان نیامده است.

در تصاویر زیر نمونه هایی از این تلویزیون نامرئی را می بینید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

تلویزیون های نامرئی OLED

تلویزیون های نامرئی OLED

تلویزیون های نامرئی OLED

تلویزیون های نامرئی OLED

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:









صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید