• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2016 / 12 / 22

ساخت درخت کریسمس با میوه کاج

در فصل پاییز میوه درخت کاج ها به زمین می افتند و در پارک، خیابان ها و جنگل ها  دیده می شوند. این میوه ها را جمع کنید و با آنها درخت کریسمس درست کنید. این درخت کوچک است و مخصوص اتاق کودک می باشد. کودکان نیز دوست دارند برای اسباب بازیها و عروسک های خود، درخت کریسمس بگیرند و این ایام را با آنها جشن بگیریند!

میوه کاج را با گواش یا آبرنگ، سبز رنگ کنید، آن را کنار بگذارید تا کاملا خشک شود. سپس با مقداری اکلیل رنگی طلایی یا سبز یا هر رنگ دیگری که در دسترس شماست روی آن بریزید تا بدرخشد و زیبا تر جلوه کند.

ساخت درخت کریسمس با میوه کاج

اگر خمیر بازی دارید آن را به صورت یک بشقاب درآورید. به رنگ سفید که به منزله برف روزهای سرد کریسمس است رنگ کنید و میوه کاج را روی آن قرار دهید تا به عنوان پایه درخت آن را حفظ کند. حتی اگر پودر گچ در منزل دارید با مقداری آب مخلوط کنید تا حالت خمیری شود سپس میوه کاج را روی آن قرار دهید تا گچ خشک شود و درخت را محکم نگه دارد.

در این مرحله می توانید با هر وسیله دیگری که دارید درخت کریسمس خود را تزئین کنید. مثلا می توانید گلوله های رنگی یا دانه تسبیح را تهیه کنید و به دلخواه خود رنگ کنید سپس لابه لای درخت قرار دهید. ریسه های رنگی یا مرواریدهای ریز را روی درخت قرار دهید همین طور می توانید از شیشه یا شرشره های لوسترهایی که قابل استفاده نیستند برای تزیین درخت خود انتخاب کنید. برخی کودکان از گلهای زیبای مصنوعی یا نگینهای رنگی برای تزیین سر درخت یا پلاک یا سنگ های رنگی برای تزیین استفاده می کنند.

حالا می توانید درخت یا درختهای ساخت دست خودتان را در وسط قرار دهید و دور تا دور آن را خانه ها و عروسک های خود را بچینید و خیابانی درست کنید که حال و هوای کریسمس به خود گرفته است.

میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:









صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید