• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2014 / 04 / 06

اریگامی پاکت نامه 2

پاکت نامه علاوه بر گذاشتن نامه داخل آن، مصارف دیگری نیز دارد مثلا زمانی که می خواهید کارت پستال یا کارت هدیه یا کارت تبریک و یا هدایای این چنینی که در پاکت جای می گیرند را به دوستتان تقدیم کنید، می توانید از یک پاکت نامه که کار دست خود شماست استفاده کنید که مسلما برای طرف مقابل شما ارزش بیشتری از پاکت های آماده بازار دارد.

کاغذ رنگی یا کاغذ کادویی را به دلخواه انتخاب کنید. در این جا از کاغذ کادوی سبز رنگ استفاده شده است. کاغذ را به شکل لوزی برش بزنید و از سمت سفید آن در مقابل خود روی سطح صافی قرار دهید. گوشه پایین لوزی را روی گوشه بالایی لوزی منطبق کنید تا شکل مثلث حاصل شود. مطمئن شوید که ضلع های لوزی کاملا روی هم قرار گرفته است.

اریگامی پاکت نامه

از لایه رویی مثلث، گوشه بالایی مثلث را تا ضلع پایینی آن تا کنید.

اریگامی پاکت نامه

ملاحظه می کنید که در قسمت پایینی شکل، دو مثلث سبز رنگ در دو طرف شکل قرار دارد. گوشه سمت راست شکل حاصله را تا 1/3 مثلث سبز رنگ سمت چپ تا کنید.

اریگامی پاکت نامه

گوشه سمت چپ شکل را نیز روی گوشه انتهای سمت راست تا کنید تا شکل تقریبا چهارگوشی در پایین به دست آید.

اریگامی پاکت نامه

مطابق شکل زیر گوشه سمت راست که شل و معلق است را تا انتهای سمت چپ بکشید.

اریگامی پاکت نامه

گوشه ای که در مرحله قبل به سمت چپ متمایل کردید را به وسط شکل هدایت کنید و تای آن را باز کنید.

اریگامی پاکت نامه

لوزی کوچک ایجاد شده در وسط را پهن کنید.

اریگامی پاکت نامه

درب پاکت نامه تان را به سمت پایین تا کنید. درب پاکت نامه را در لوزی کوچک ایجاد شده در وسط کار جاسازی کنید. پاکت نامه زیبای شما آماده است.

اریگامی پاکت نامه

سمیه مظفری

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:









صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید