• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 10 / 22

بازی تیر اندازی با کمان پادشاه + لینک دانلود

بازی تیر اندازی با کمان یکی از بازی های سرگرم کننده و اعتیاد آور است! یعنی با یک بار بازی دوست دارید بارها و بارها آن را انجام دهید و به این بازی وابسته می شوید. این بازی فضای رقابتی را برای شما ایجاد می کند و مخصوص گوشی های اندروید است که در گوگل پلی منتشر شده و به راحتی می توانید آن را دانلود کنید و بر روی گوشی ها و تبلت خود نصب کنید و لحظات رقابتی دلپذیری را تجربه کنید.

بازی تیر اندازی با کمان پادشاه

در بازی Archery King مهارت های خود را بیازمایید و در یکی از پرطرفدارترین بازی های باشکوه تیراندازی با کمان بازی کنید. همه مکان ها را یاد بگیرید و اسرار آنها را کشف کنید. این بازی به دلیل طراحی فضای جدید فیزیکی و تاثیرات هوا تجربه ای شبیه سازی شده دارد تا بتوانید در شرایط مختلف امتیاز بگیرید و نسبت به سایر بازی های تیر و کمان که تاکنون بازی کرده اید، جالبتر و با چالش بیشتری خواهد بود.

در این بازی شما همواره با چالش های جدید روبرو خواهید شد. برای ارتقاء سطح خود و دسترسی به مکان های جدید که در آن با بهترین بازیکنان رقابت خواهید کرد، در مسابقات شرکت کنید.

دانلود بازی تیروکمان پادشاه

برای سفارشی کردن تیر و کمان خود می توانید اجزای مختلف را با یکدیگر ترکیب و مطابقت دهید، با صدها ترکیب مختلف بازی منحصر به فردی را تجربه کنید.

بازی به صورت یک به یک است و در حالت تک نفره بازی کنید و خودتان را بیازمایید که تا چه مرحله ای می توانید پیش بروید و مهارت کسب کنید!

بازی Archery King را به راحتی و به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

لینک دانلود

ترجمه: میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:









صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید