• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 10 / 31

گلزنی قوچان نژاد در دیدار حساس مقابل فاینورد

مهاجم ایرانی تیم هیرنفین در جریان دیدار حساس مقابل فاینورد که صدرنشین لیگ باشگاه های هلند محسوب می شود، موفق به گلزنی شد.

قوچان نژاد

عصر یکشنبه در ادامه هفته یازدهم لیگ باشگاه های هلند، فاینورد صدرنشین این مسابقات که به همراه آژاکس پرافتخارترین تیم هلندی محسوب می شود، میزبان هیرنفین بود.

«رضا قوچان نژاد» مهاجم تیم ملی ایران که در این هفته ها عملکرد خوبی در هیرنفین داشته است در دقیقه ششم این دیدار موفق به گلزنی شد تا یکی از مهمترین گل های باشگاهی خود را به ثمر برساند.

در این دیدار که از هفته یازدهم لیگ «اردیویسه» هلند و در ورزشگاه اختصاصی فاینورد «کویپ» برگزار شد یاران قوچان نژاد، حریف نامدار خود را به کسب تساوی 2 بر 2 وادار کردند.

«رضا قوچان نژاد» در دقیقه 5 و «زنلی» در دقیقه 60 برای تیم هیرنفین در این دیدار گلزنی کردند و «نیوکلای یورگنسن» در دقیقه 26 و «کارسدورپ» در دقیقه 42 برای تیم فاینورد گلزنی کرده و دروازه حریف را گشودند.

تیم فاینورد با کسب این تساوی 29 امتیازی شد، اما همچنان در صدر جدول رده بندی این لیگ باقی ماند. تیم هیرنفین نیز با 22 امتیاز، در جایگاه چهارم ایستاد.

منبع خبر: ایرنا

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید