• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 11 / 22

ساخت اپلیکیشن برای پیشگیری از مرگ با عکس سلفی

گروهی از محققان تلاش می کنند تا اپلیکیشن مناسبی برای جلوگیری از وقوع حوادث دلخراش و حتی مرگ ناشی از گرفتن تصاویر سلفی ارایه کنند.

سلفی

به نقل از سی بی سی کانادا، تحقیقات نشان می دهد که در حد فاصل سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ بالغ بر ۱۲۷ مرگ مرتبط با گرفتن عکس سلفی روی داده است.

نگرانی های مربوط به افزایش چنین مرگ هایی محققان را بر آن داشته که به دنبال طراحی اپلیکیشنی باشند که مانع از بروز چنین مرگ هایی می شود.

اکنون گروهی از محققان در دانشگاه کارنگی ملون با بررسی موقعیتهای خطرناکی که افراد در حین سلفی گرفتن در آنجا حاضر می شوند، طراحی و ساخت اپلیکیشنی را آغاز کرده اند که به طور خودکار به افراد درخصوص قرار گرفتن در چنین موقعیتهای خطرناکی هشدار می دهد.

این اپلیکیشن که بر روی تلفن همراه نصب می شود با سنجش زوایای مختلف سطوح شیبدار و سایر فاکتورهای مرتبط با در معرض خطر قرار گرفتن سلامت افراد حاضر در عکس هشدار لازم را منتشر می کند.

منبع: خبرگزاری فارس

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید