• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2016 / 12 / 07

هدفون های هوشمند با قابلیت تشخیص صدا

یک شرکت تازه تاسیس به نام Stage هدفون هوشمندی ساخته است که امکانات جانبی را در حوزه واقعیت افزوده صوتی در اختیار می گذارد.

هدفون هوشمند

 به گزارش سی نت، این هدفون که Hero نام دارد، قابلیت های صوتی مختلفی از جمله امکان سفارشی کردن صداها و تنظیمات خاص شنیداری را در اختیار کاربر می گذارد.

همچنین این هدفون به مجموعه ای از میکروفون ها مجهز است که علاوه بر کاهش صداهای ناخواسته، امکان گوش کردن به صداهای خاص محیط اطراف را برای کاربر فراهم می کنند. با استفاده از این ویژگی کاربر می تواند به تمام صداهای محیط و یا به صداهایی که از یک جهت خاص می آیند، گوش کند.

این هدفون هوشمند با استفاده از یک شتاب سنج و یک ژیروسکوپ، حتی با وجود حرکت کاربر، همواره قادر است منبع صوت را دنبال کند.

اما جالب ترین قابلیت هدفون Hero این است که امکان یادگیری و تشخیص کلیدواژه ها و صداها را دارد. به عبارت دیگر اگر این هدفون پس از آموزش لازم صدای آشنایی را دریافت کند، به طور خودکار آن صدا را دنبال و تقویت می کند تا کاربر هیچ مکالمه ای را از دست ندهد. اگر کسی پشت سر کاربر به آرامی او را صدا کند، هدفون صدای وی را دریافت و پس از تقویت پخش می کند تا کاربر متوجه حرف های وی بشود.

قرار است از این هدفون هوشمند ماه آینده در نمایشگاه CES در لاس وگاس نوادا رسما رونمایی شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید