• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2014 / 01 / 06

آموزش فیل دکمه ای

برای ساخت فیل دکمه ای بسیار زیبا نیاز به چند ابزار و وسیله دارید.

  • تعدادی دکمه هم رنگ
  • چسب مایع قوی و محکم
  • ابزار رنگ آمیزی و نقاشی
  • بوم نقاشی و قاب

ابتدا روی بوم یک فیل زیبا و چاق بکشید. اگر کشیدن فیل برای شما مشکل است می توانید از شابلون های مخصوص این کار استفاده کنید تا اگر چندین سفارش نیز گرفتید بتوانید همه فیل ها را هم شکل و هم اندازه بکشید.

با آبرنگ، گواش، مداد رنگی یا هر وسیله دیگر، فیل را هم رنگ دکمه ها رنگ کنید تا پشت زمینه مناسبی ایجاد شود و چیدن دکمه ها بر روی آن راحت تر و سریع تر انجام شود.

فیل دکمه ای

از چسبی که استفاده می کنید اطمینان حاصل کنید تا چسب کاملا قوی و محکمی باشد.

دکمه ها را بچسبانید.

فیل دکمه ای

 سعی کنید هیچ فضای خالی در فیل باقی نماند، حتی گوشه های کار را نیز تا حد ممکن پر از دکمه کنید. البته چسباندن دکمه ها، کار مشکلی است ولی با تمرین بیشتر می توانید هر چه زیبا تر و سریع تر این کار را انجام دهید.

برای این که گوشه های کار به صورت خط راست ایجاد شود می توانید دو دکمه را در هر گوشه به گونه ای روی هم قرار دهید که خطوط مستقیم به دست آید. در هر قسمتی که فضای خالی ماند می توانید با قرار دادن قسمتی از دکمه ها روی هم، یا ایجاد یک لایه بیشتر با دکمه، این فضاها را پر کنید.

فیل دکمه ای

برای دم فیل، از دکمه های بلند و صافی که در بازار موجود است، استفاده کنید این دکمه ها را مطابق دم فیل انتخاب کنید. اگر چنین دکمه ای پیدا نکردید، از یک تکه پارچه هم رنگ، روبان، نوار یا وسایل مشابه ای استفاده کنید.

فیل دکمه ای

برای گوش فیل از دکمه های بزرگ تر و پر رنگ تر از بقیه دکمه ها استفاده کنید.

فیل دکمه ای

چشم فیل را با دکمه های سفید و سیاه ایجاد کنید. دکمه سفید را بزرگ تر انتخاب کنید و در زیر قرار دهید و دکمه سیاه کوچک تر را روی آن بچسبانید.

فیل دکمه ای

در پایان برای زیبایی بیشتر کاردستی خود می توانید یک ردیف چمن سبز رنگ و بادکنک های دکمه ای بسازید. بعضی قسمت ها مثل نخ بادکنک را با قلم طراحی کنید.

فیل دکمه ای

بوم فیلی خود را قاب کنید.

فیل دکمه ای

با چنین کاردستی های زیبایی هم منزل، محیط کار و اتاق کودک خود را زیباتر می کنید و هم اوقات فراغت و بیکاری شما پر خواهد شد.

شما این کاردستی را با ترکیب چند فیل با یکدیگر و یا حیوانات دیگر نیز می توانید انجام دهید.

فیل دکمه ای

در این قسمت حلزون دکمه ای را به شما هدیه می کنیم.

حلزون دکمه ای

سمیه مظفری

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید