• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 02 / 15

اریگامی سیب برای کودکان

سیب میوه زیبا و خوشمزه ای می باشد که در طعم ها و رنگ های مختلفی وجود دارد. با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز و درست کردن هفت سین که یکی از سین های آن سیب می باشد، این سیب زیبا را بسازید و پیام های تبریک عید روی آن بنویسید و این پیامها و شادباش ها را به تمام میهمانان و دوستان خود تقدیم کنید.

برای ساخت این سیب زیبا می توانید به سلیقه خود از مقوا یا کاغذ رنگی ساده یا طرحدار به رنگ های قرمز، سبز یا زرد انتخاب کنید. یک طرف کاغذ حتما رنگی باشد.

کاغذ رنگی مورد نظر را انتخاب کنید و آن را مطابق شکل زیر به شکل یک سیب کامل برش بزنید. تعداد 12 یا 13 عدد از این سیب ها را بسازید.

اریگامی سیب برای کودکان

سپس هر سیب را از روی خط تقارن عمودی آن به طرف داخل تا بزنید تا به شکل یک نیم دایره شود، و طوری که قسمت رنگی داخل باشد.

اریگامی سیب برای سفره هفت سین

در مرحله بعد با چسب از محلی که تا خورده است را چسب کاری کنید و تک تک چسب بزنید و در کنار یکدیگر قرار دهید و بچسبانید.

اریگامی سیب قرمز

با توجه به شکل در مرکز سیب یک سوراخ گرد توخالی به وجود می آید انتهای یک تکه چوب باریک را کمی چسب بزنید و به عنوان دم سیب در آن محل قرار دهید.

کاردستی سیب

با استفاده از یک کاغذ رنگی سبز، شکل برگ را برش بزنید که یکی از برگها بزرگتر و دیگری کوچکتر باشد سپس مطابق شکل زیر به پشت چوب دم سیب بچسبانید.

ساخت اریگامی سیب قرمز

با کاغذ رنگی یک نوار باریک برش بزنید که و روی آن با خودکار پیام تبریک یا هر چیز دیگری که دوست دارید بنویسید. با توجه به نزدیک شدن عید نوروز، پیام های زیبا مربوط به ان را بنویسید یا تبریک تحویل سال نو و یا هر پیامی که مناسب باشد را با خط زیبا بنویسد و حتی می توانید به دوست خود هدیه دهید.

اریگامی سیب های هفت سین

اریگامی سیب به پایان رسید و می توانید تعداد زیادی در رنگ های مختلفی بسازید و با استفاده از یک نخ بلند به دم سیب گره بزنید و آن را از اتاق خود آویزان کنید. می توانید به عنوان کاردستی به مربی خود نشان دهید. مربیان مهدکودک یا ابتدایی نیز می توانند از این اریگامی ایده بگیرند و چنین سیب هایی را در کنار شش سین دیگر در سفره هفت سین به کودکان هدیه دهند.

پیشنهاد می کنیم که حتما این سیب یا سیبهای زیبا را بر روی سفره هفت سین خود قرار دهید تا پیام تبریک و شادباش خود را به تمامی میهمانان و دوستان خود به زیباترین شکل برسانید.

میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید