• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2017 / 03 / 01

بررسی دستگاههای تصفیه آب

در دنیایی که زندگی می کنیم، هیچ چیز مهمتر از دسترسی به آب تمیز و سالم نیست. یکی از اصلی ترین دلایل اینکه چرا میلیون ها مصرف کننده بدنبال دستگاه های تصفیه آب می گردند نیز همین است. تامین بهترین دستگاه یونیزه و فیلتر آب خانگی به شما این اطمینان را می دهد که نیازی نیست نگران کیفیت آب منزلتان باشید. بررسی دستگاههای تصفیه آب  

دستگاه تصفیه اساسا سطح PH آب لوله کشی را تنظیم می کند تا برای مصرف، ایده آل و مناسب باشد. همانطور که احتمالا می دانید، آب لوله کشی کامل نیست. حتی در شهرهایی که کمتر آلوده هستند، این آب به خالصی و پاکی که انتظار دارید، نخواهد بود. به همین دلیل وجود یک دستگاه تصفیه خوب، ضروری است.

فاکتورهای زیادی وجود دارد که قبل از خرید و نصب یک دستگاه تصفیه لازم است مورد توجه قرار دهید. مهمترین این فاکتورها قیمت، ویژگی های محصول و گارانتی آن است. امروزه برندهای بسیاری در بازار وجود دارد که تصمیم گیری ما را در انتخاب دستگاه مناسب آسان می کنند.

مزایای دستگاه تصفیه آب چیست؟

 زمانی که اسید آب کاهش یابد، زندگی سالم تری را تجربه خواهیم کرد که عاری از عوارض متعدد خواهد بود. آب های اسیدی موجب ناهنجاری های جسمی همچون متابولیسم غیرطبیعی، فشار خون بالا، هضم ضعیف، خستگی و حتی بیماری های مزمن مثل سرطان و دیابت می گردد. مصرف آب قلیایی (تصفیه شده) بدن را به حالت بهینه برمی گرداند، سلول ها دوباره جوان شده و PH کل بدن متعادل می شود و به سطح نرمال برمی گردد.

مصرف آب تصفیه شده تاثیر زیادی در بهبود ظاهر فرد دارد. سلول های پوست بطور طبیعی بیشترین تاثیر را از PH نامنظم بدن می گیرند. آب تصفیه شده کمک می کند این سلول ها فعال شده و در نتیجه قابلیت ارتجاعی بیشتری داشته باشند، و از این طریق جوانتر و سالمتر بمانند.

آب تصفیه شده یک پاک کننده قوی در بدن است. اگر همواره بدنبال رژیم های غذایی خوب برای پاکسازی بدن می گردید، شک نکنید آب تصفیه شده یک پاک کننده و آنتی اکسیدان موثر خواهد بود. با عادت دادن بدن به مصرف آب تصفیه شده ارگان های مختلف بدن را بطور موثر پاکسازی می کنید. زمانیکه بدن تمیز و پاکسازی شد، انتظار می رود زندگی را با استرس کمتر تجربه کرده، فرآیندهای هضم و متابولیسم افزایش یافته و بدن از سموم مضر پاک خواهد شد.

 آب تصفیه شده آبرسانی را تسهیل می کند. مصرف 8 لیوان آب تصفیه شده در طول روز منجر به آبرسانی بهتر و در نتیجه سبک زندگی سازنده تر خواهد شد. ورزشکارانی که نیاز دارند بدنشان هیدراته بماند نیز می توانند آب تصفیه شده مصرف کنند. رساندن آب کافی به بدن روشی مناسب برای جوان ماندن است. آب تصفیه شده کمک می کند جوان بمانید و زود پیر نشوید.

هیدراته بودن صرفا نوشیدن هر نوع‌ آبی نیست. شما باید بدنبال آبی باشید که بدنتان را سالم نگه داشته و همزمان آبرسانی کافی داشته باشد. دسترسی به آب تمیز، سالم و مطمئن برای مصرف خانگی بسیار مهم است و نباید نادیده گرفته شود.

آب با طعم بهتر: آب لوله کشی احتمالا مملو از کلر است که طعم آن را تغییر می دهد. هیچکس آب طعم دار را بدلیل وجود کلر در آن دوست ندارد. آب فیلتر شده تمام آثار کلر و دیگر مواد شیمیایی را از بین برده و طعم طبیعی، سبک و سالم به آب می دهد.

عواملی که باید در خرید دستگاه تصفیه مورد توجه قرار داد

تعداد صفحات. دستگاه تصفیه دارای اندازه و اشکال مختلف است. عملکرد این دستگاهها تقریبا مشابه فناوری صفحات فلزی است که در تعداد صفحات هر واحد متفاوت هستند. هر دستگاه تصفیه آب می تواند بین 3 تا 11 صفحه داشته باشد. هرچه تعداد صفحات بیشتر باشد توانایی فیلتر و یونیزه کردن آن بالاتر می رود. جنس انواع دیگر صفحات فلزی نیز مهم است. بیشتر صفحات از جنس تیتانیوم یا پلاتین هستند. ممکن است انواع دیگر صفحات فلزی بدرستی کار نکنند پس همیشه متوجه این موضوع باشید.

طراحی دستگاه تصفیه آب

در مورد طراحی دستگاه های تصفیه می توان دستگاه های تصفیه ساده و پنهان را نام برد. هر دو نوع دستگاه خوب هستند اما اکثریت مردم نوع پنهان را ترجیح می دهند که در مقابل دید بیننده نباشد.

دستگاه تصفیه آب پنهان، از دید بیننده پنهان است یعنی شیر جداگانه ای ندارد و داخل همان شیر ظرفشویی تعبیه می شود. در اغلب نمونه ها، صفحات تصفیه در زیر سینک قرار دارند.

بررسی دستگاههای تصفیه آب

یک نوع دستگاه ساده تصفیه آب، تمامی تجهیزات تصفیه، مخزن و فیلتر، روی سینک ظرفشویی و کنار شیر آب قرار داده می شود و مخصوص آشپزخانه هایی است که خیلی کوچک هستند. مزیت این دستگاه به این است که در هنگام ایجاد عیب، دسترسی، تعمیر، نگهداری و رفع عیب آن آسان می باشد. نصب اولیه آن نیز بسیار آسان است و در مدت کوتاهی انجام می شود.

بررسی دستگاههای تصفیه آب

نکاتی درباره دستگاه تصفیه آب

وجود دستگاه تصفیه آب در هر خانه یا محل کاری، اطمینان حاصل می کنید که اعضای خانه یا همکاران آب سالم مصرف می کنند.

آب لوله کشی را بسیاری از مردم دوست دارند اما این آب بخاطر زیر ساخت ضعیف لوله های آب و زنگ زدگی آنها، آب سالمی نیست. بعلاوه نمی توان مطمئن بود که آب لوله، ناخالصی، مواد شیمیایی و یا حتی باکتری نداشته باشد.

همه می دانند که بطری های آب معدنی، همانطور که می توان حدس زد، از چشمه های طبیعی نشات نمی گیرند. بعلاوه این نوع مصرف آب، هزینه بر است.

درنتیجه به یک راه می رسیم و آن، آب تصفیه شده است. با آب فیلتر شده مطمئن خواهید بود که آب مصرفی شما ناخالصی نخواهد داشت و بر آبی که خود، خانواده و دوستانتان مصرف می کنید، کنترل خواهید داشت. می بینید چقدر راحت است؟

نصب مناسب ترین مدل دستگاه تصفیه آب به شما اطمینان می دهد در طول سالها، دسترسی مداوم به آب تمیز، سالم و مطمئن داشته باشید. از شنیدن مزایای مختلف دستگاه های تصفیه شگفت زده خواهید شد چرا که فرایند هضم، سم زدایی و حفظ ایمنی بدن را تسهیل می کند.

باتوجه به اطلاعات گفته شده در بالا، می توانید براحتی آب نوشیدنی خود را به آب فیلتر شده تغییر دهید. فیلترهای آب در سیستم های فیلترکننده با قیمتهای مناسب در بازار موجود هستند.

با جستجوی کوتاهی در اینترنت می توان گزینه های بسیاری از سیستم های تصفیه آب را پیدا کرد. برای یافتن دستگاه مناسب و استاندارد جستجو کنید تا قربانی کلاهبرداران و افراد سودجو نباشید. با مطالعه و بررسی پیشینه محصولات و نظرات دیگر مصرف کنندگان به گزینه مناسب و ایده آل می رسید.

آب، زندگی است و بدن ما برای بقا به آب سالم و تمیز احتیاج دارد. نقش آب را در سلامتی روح و جسم تان دست کم نگیرید. با استفاده از یک دستگاه تصفیه خوب، همین امروز از مزایای آب سالم لذت ببرید.

نتیجه گیری

دستگاه تصفیه آب در خانه های مدرن امروزی ضروری است. دسترسی به آب سالم و تمیز بسیار مهم است بویژه در عصری که ما در آن زندگی می کنیم. همانطورکه گفته شد، آب لوله کشی برای مصرف خانگی همیشه مطمئن نیست، چرا که با وجود میزان بالای آلودگی در محیط، زیرساخت لوله کشی آب تحت تاثیر عوامل بسیاری است.  

ترجمه: پروا روزبه جوان

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید