• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 04 / 06

برترین فیلم های اکشن سالهای 2000 تا 2017 – قسمت سوم

این مقاله شامل فیلمهای علمی – تخیلی و اکشن است که در ادامه سری مقاله های فیلم های اکشن در سایت یاد بگیر دات کام تهیه شده است.

به طور کلی این فیلم‌ها در مورد پدیده‌هایی که از دید علم لزوماً پذیرفته نشده‌ است ساخته می‌شوند. پدیده‌هایی همچون موجودات فرازمینی، دنیاهای بیگانه اغلب همراه با عناصر مربوط به آینده همچون فضاپیما و روبات‌ها یا فناوری‌های دیگر در این فیلم‌ها استفاده شده است.

انتقام جویان_2012

انتقام جویان یا انتقام جویان مارول، فیلمی تخیلی و ابرقهرمانانه محصول ایالات متحده در سال 2012 ساخته شده است. این فیلم بر اساس سری کتاب های کامیک انتقام جویان ساخته شده است.

تسراکت یک منبع انرژی، با قدرتی ناشناخته است که در یک آزمایشگاه دور افتاده توسط مامور “ماریا هیل” روی آن آزمایشاتی انجام می شود. ناگهان تسراکت فعال می شود و دروازه ای باز می کند که به لوکی اجازه می دهد تا به زمین بیاید. لوکی این منبع انرژی را می رباید و چند مامور را برده خود کرده و فرار می کند. «نیک فیوری» مدیر سازمان بین المللی S.H.I.E.L.D است که وظیفه این سازمان برقراری آرامش در جهان می باشد. زمانی که فیوری درمیابد که امنیت زمین توسط «لوکی» مورد تهدید قرار گرفته است، به کمک ابرقهرمانانی چون «مرد آهنی»، «هالک شگفت انگیز»، «تور»، «کاپیتان آمریکا»، و «بیوه‌ی سیاه» با او مقابله می کنند، تا جهان را از فاجعه ای بزرگ نجات دهند… (143 دقیقه)

کارگردان: جاس ویدون

ستاره ها: کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، اسکارلت جوهانسون، و جرمی رنر

فیلم انتقام جویان

انتقام‌جویان: عصر اولتران_2015

فیلمی اکشن، ماجراجویی، علمی و تخیلی محصول ایالات متحده است و دنباله فیلم انتقام جویان 2012 است.

استارک و بنر درمی یابند که داخل سنگ عصای لوکی یک هوش مصنوعی وجود دارد و از آن برای تکمیل پروژه “اولتران” که یک سیستم دفاعی است استفاده می کنند اما اوضاع از کنترلش خارج می شود. اولتران با این تصور که باید نسل بشر را از زمین محو کند به مقر انتقام جویان حمله می کند. او به همراه عصا فرار می کند و در کشور سوکویا خودش را تقویت و برای خود ارتشی از روباتها می سازد. انتقام جویان باید اولتران موجودی که ساخته دست بشر است و کمر به نابودی بشر بسته را شکست دهند. (141 دقیقه)

کارگردان: جاس ویدون

ستاره ها: رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک روفالو و کریس همسورث

فیلم انتقام‌جویان:عصر اولتران

کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان_ 2014

نام فیلمی ابرقهرمانی محصول سال 2014 ایالات متحده، به کارگردانی برادران روسو ساخته شده است، این فیلم، دنبالهٔ کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو (۲۰۱۱) و نهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود. استیو راجرز در واشنگتن زیر نظر سازمان شیلد کار می کند تا به زندگی مدرن عادت کند. راجرز و رومانوف به ماموریتی فرستاده می شوند تا کشتی متعلق به شیلد که با خدمه اش به گروگان گرفته شده را آزاد کند در حین ماموریت راجرز متوجه می شود که رومانوف وظیفه دیگری نیز در این ماموریت دارد …. (136 دقیقه)س

کارگردان: آنتونی روسو، جو روسو

ستاره ها:کریس ایوانز در نقش کاپیتان آمریکا، اسکارلت جوهانسون، رابرت ردفورد و ساموئل ال. جکسون

فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان

کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی_2016

فیلمی ابرقهرمانی به کارگردانی برادران روسو بر پایه شخصیت کاپیتان آمریکا و دنباله فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو (۲۰۱۱) و کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (۲۰۱۴) و سیزدهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول می‌باشد. در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، کاپیتان آمریکا و انتقام‌جویان به محافظت از دنیا ادامه می‌دهند، اما این تیم بعد از تصویب قانونی مبنی بر نظارت بر فعالیت‌های ابرانسان‌ها، به دو جبهه تقسیم شده و مقابل هم قرار می‌گیرند. (147 دقیقه)

کارگردان: آنتونی روسو، جو روسو

ستاره ها: کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، اسکارلت جوهانسون و سباستین استن

فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی

نگهبانان کهکشان_2014

فیلمی ابرقهرمانی ، ماجراجویانه و تخیلی محصول سال 2014 ایالات متحده است. در سال 1998، پسری کوچک به نام پیتر پس از مرگ مادرش توسط گروهی از دزدان فضایی از سیاره زمین ربوده می شود. پس از 26 سال پیتر با دزدین گویی اسرار آمیز از سیاره ای به نام موراگ خود را وارد ماجرای تازه ای می کند… (121 دقیقه)

کارگردان: جیمز گان

ستاره ها: کریس پرت، زویی سالدانا، وین دیزل و بردلی کوپر

فیلم نگهبانان کهکشان

از علاقمندان به فیلم های علمی-تخیلی و اکشن توصیه می شود این فیلم ها را تهیه کرده و از تماشای آن لذت ببرند. با ما همراه باشید …

ترجمه: زهرا صانعی

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید