• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 04 / 16

جدیدترین مدل های شینیون موی کوتاه

داشتن موهایی مرتب و شینیون موهای کوتاه یکی از دغدغه های خانم ها و دختر بچه ها برای حضور در مهمانی ها و مجالس عروسی است به همین دلیل تصاویری از نمونه کارهای  آرایش و بافت زدن به مدل های مختلف روی موی کوتاه مانند مدل مصری را تهیه کرده ایم که این مدل ها به صورت ترکیبی از انواع بافت، فر، مدل های باز و جمع مو می باشند.

مدل های زیبای ارائه شده در زیر برای خانم هایی که موهای کوتاه مصری  و کسانی که موهای کوتاه تا روی شانه آنها می باشد مناسب است و جزء ساده ترین مدل هایی است که می توانید بدون استفاده از هر گونه وسیله و ابزار تنها به کمک پنس های ریز و چهل گیس برای حالت دادن به مو از آن ها استفاده کنید.

همچنین این مدل ها را می توانید به تنهایی و بدون نیاز به کمک روی موهای خود انجام دهید و با کمی تمرین این مدل های زیبا را به دیگران نیز آموزش دهید.

پس از آرایش موهایتان می توانید از وسایل تزئین مو، مانند گل های طبیعی، سنجاق سرهای نگینی و تاج های فانتزی ژله ای برای زیباتر شدن موهایتان استفاده کنید.

مدل مو مصری

مدل های زیبای مو کوتاه

درست کردن مو کوتاه فانتزی

آرایش مو کوتاه

مدل های بافتن مو مصری

درست کردن مو نیمه بلند

مدل مو کوتاه جمع

مدل مو کوتاه باز

مدل مو مصری

بافت مو کوتاه

امیدواریم از این مدل های زیبا استفاده کنید و بدون صرف وقت و هزینه برای سالن های زیبایی در مهمانی ها و دورهمی ها موهای زیبا و مرتبی داشته باشید.

با کلیک روی تصاویر، مدل ها را به صورت واضح تر ببینید.

میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید