• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 05 / 03

عکس های منتخب روز دنیا – 3 مِی 2017

در این مقاله از وب سایت یاد بگیر دات کام، سری عکس های منحصر به فردی که جزء تصاویر منتخب روز مجله نشنال جئوگرافیک می باشند را تهیه کرده ایم.

علاقه مندان به عکاسی با دقت فراوانی تصاویر را تماشا کنند، تا بتوانند هنگام عکاسی ایده بگیرند و خلاقیت های خود را در عکس نشان دهند و تلاش خود را ادامه دهند به امید روزی که عکس هایشان توسط نشنان جئو گرافیک به عنوان بهترین تصویر روز انتخاب شود.

با توجه به این که وب سایت یاد بگیر دات کام در زمینه عکاسی مقاله های آموزشی زیادی تهیه کرده است با مطالعه این مقاله ها و به کار بردن فنونی که ذکر شده امیدواریم عکس های زیبایی را ثبت کنید.

عکاس: Loc Phuoc Nguyen

محل تهیه عکس: ویتنام

کارگران نمک چین درحال حمل نمک در روی تپه ای هستند که تپه همراه تصویر آن در آب، شبیه به یک چشم دیده می شود و آدم های روی تپه، مژه های چشم را تداعی می کند. چشم ساخته شده از نمک.

عکس منتخب روز، کارگران نمک چین

عکاس: Victor Troyanov

محل تهیه عکس: بلغارستان

کوهنوردان در حال عبور از قله کوه می باشند که این قله بالاتر از ابرها است، زمان بازگشت از قله کوه مون بلان، اواخر بعد از ظهر می باشد.

عکس منتخب نشنال جئوگرافیک

عکاس: Dominika Sowa

 محل تهیه عکس: لهستان

نادیا

بهترین تصویر روز

عکاس: Ryo Satoh

محل تهیه عکس: ژاپن

دود ناشی از شعله ور شدن آتش از دود کش، چنین منظره زیبایی خلق کرده است.

عکس منتخب از دود

عکاس: Terence Chiew

محل تهیه عکس: سنگاپور

گروهی از نوجوانان در پارکینگی بزرگ در ژاپن، در حال راه رفتن می باشند.

مجله نشنال جئوگرافیک

عکاس: Lyle Such

محل تهیه عکس: ایالات متحده

سفر برای من همیشه همراه با کسب تجربه بوده است تجربه چیزهای جدیدی که تا آن روز در زندگی خود ندیده بودم.

بازدید از مناطقی که با تغییرات آب و هوایی بیشترین آسیب پذیری را دارند و شنیدن داستان هایی از مردم، به من کمک می کند که بفهمم ما انسانها چگونه بر این سیاره تاثیر عمیقی می گذاریم.

روستاییانی که اطراف جزیره Cat Ba در ویتنام ماهیگیری می کنند، نمونه افرادی هستند که مستقیما با سلامت آب مرتبط می باشند. اگر خلیج ناسالم است، به خاطر وجود این جمعیت است.

عکس هوایی از جزیره

این عکس های زیبا و منحصر به فرد را ببینید و از زاویه، نور، و سوژه و…. استفاده کنید و در عکاسی خود به کار ببرید. تا بتوانید لحظه های زیبایی را ثبت کنید.

برای دیدن عکس ها در سایز بزرگتر، روی آنها کلیک کنید.

میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید