• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2014 / 06 / 28

ماسک عسل و خیار

مواد لازم

  • یک خیار متوسط یا بزرگ که باید پوست کنده شود و به چند تکه تقسیم شود

  • دو قاشق چایخوری عسل

ماسک عسل و خیار

خیار را در یک مخلوط کن بریزید و آن را روشن کنید. سپس روی یک الک تمیز یک پارچه کتان تمیز و نازک قرار دهید و زیر الک هم یک کاسه قرار دهید خیار ریز و له شده را روی پارچه بریزید و بگذارید در حدود 15 دقیقه در همین حالت بماند سپس تا آب آن کاملا جدا شود و داخل ظرف جمع شود. در پایان گوشه های پارچه را بلند کنید و آن را کمی فشار دهید تا همه آب خیار جدا شود.

حال با استفاده از این آب خیار خالص، ماسک خود را بسازید. ظرف در دار یا بطری در دار کوچکی را انتخاب کنید. حتما باید درب ظرف محکم شود تا بتوانید درب آن را ببندید و کاملا تکان دهید.

آب خیار را در داخل این ظرف بریزید و عسل را به آن اضافه نمایید. حال یک پارچه کتان نرم و تمیز بردارید و آن را به محلول خود آغشته نمایید و آن را به صورت، گردن و سینه بمالید این کار را می توانید صبح و شب هنگام انجام دهید. این محلول را می توانید برای یک هفته در یخچال نگه دارید.

این ماسک علاوه بر این که برای پوست شما مفید است برای خوش رنگ شدن پوست هم استفاده می شود.

ترجمه: علی یزدی مقدم

مطالب مرتبط:

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید