• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 06 / 25

تمجید سایت فدراسیون جهانی والیبال از آقچه لی:رسول باعث افتخار ایران است

در پی پیروزی تیم ملی والیبال زیر 21 سال ایران مقابل اوکراین، سایت فدراسیون جهانی والیبال به تمجید از پشت خط زن ارزشمند تیم ملی کشورمان پرداخت.

  تیم ملی والیبال زیر 21 سال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل تیم ملی والیبال جوانان اوكراین به میدان رفت و موفق شد با درخشش «رسول آقچه لی» بانتیجه 3بر2 حریف قدرتمند خود را شکست دهد.

تمجید سایت فدراسیون جهانی والیبال از آقچه لی:رسول باعث افتخار ایران است

پشت خط زن ارزشمند کشورمان در این مسابقه 28 امتیاز کسب کرد.درخشش رسول باعث شد سایت رسمی مسابقات جهانی در دو مطلب جداگانه به تمجید از او بپردازد.

این سایت یک بار در گزارشی که به دیدار ایران و اوکراین اختصاص داشت نوشت،«رسول آقچه لی باعث افتخار ایران است» و بار دوم در مطلبی که درباره 8 تیم صعود کرده به مرحله بعد مسابقات بود، تیتر زد،« رسول ایران را به جمع 8 تیم رساند.»

سایت فدراسیون جهانی والیبال نوشت، رسول آقچه لی روز شنبه با عملکردی قدرتمندانه مقابل اوکراین ، ایران را به جمع هشت برتر مسابقات قهرمانی زیر 21 سال جهان هدایت کرد.این عملکرد 28 امتیاز را برای او به ارمغان آورد و پیروزی مورد نیاز تیمش را جهت کسب بلیط سفر به برنو(محل انجام مسابقات مرحله بعد) به دنبال داشت.

این سایت در گزارش بازی هم نوشت، در یک بازی هیجان انگیز و دراماتیک ایران با برد 3- 2 مقابل اوکراین( 25-19، 25-21، 23-25، 20-25، 15-13)،دومین پیروزی خود را در این مسابقات جشن گرفت.

با نگاهی به امتیازهای هر دو تیم ،می توان گفت مسابقه نزدیکی بود. هر دو تیم تقریبا در حملات خود برابر بودند، میزان موفقیت حملات 49 درصد به 48 درصد به نفع ایران بودند. امتیاز دو تیم در دفاع هم تفاوت عمده ای را نشان نمی دهد، ایران 12 و اوکراین 13 دفاع داشت.

دو ست اول دو تیم خیلی نزدیک بودند و اوکراین اندکی در دفاع روی تور عملکرد بهتری داشت. با این حال، این ایران بود که ست دوم را با حملات آرام خود برد.

اوکراینی ها در ست سوم فوق العاده ظاهر شدند و مهارت های حمله خود را بهبود داده و 23-25 پیروز شدند.
در ست چهارم اوکراین به لحاظ کار تیمی عملکرد بهتری داشت و به لطف صحبت های سر مربی خود،  کار تیمی خود را بهبود بخشیدند.

در ست آخر، هر دو تیم از ابتدا شروع به کسب امتیاز کردند. اما این ایران بود که پیروزی را از چنگ اوکراین در آورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید