• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 06 / 25

سرعت ترمز و فرمان خودرو خودکار می شود

نیسان در رقابت با تسلا ویژگی ای را در نسل جدید خودروهای الکتریکی خود ارائه خواهد کرد. این سیستم سرعت، ترمز و فرمان اتومبیل را به طور خودکار کنترل می کند.

 به نظر می رسد نیسان قصد دارد با تولید خودروهای خودران با تسلا رقابت کند. در همین راستا این شرکت خبر داده ویژگی جدیدی در نسل جدید خودروهای الکتریکی Leaf ارائه خواهد شد. این خودروها دارای فناوری جدیدی هستند که دستیار ProPILOT نام دارد و با کنترل سرعت، ترمز و فرمان به راننده کمک می کند.

سرعت ترمز و فرمان خودرو خودکار می شود

البته نیسان اعلام نکرده نسل جدید خودروهای Leaf چه زمان به بازار عرضه می شود یا بهای آن چقدر است اما اخبار مختلف حاکی از آن است که این خودرو در ماه سپتامبر رونمایی می شود و بارگیری محموله های آن در پایان ۲۰۱۸ میلادی آغاز می شود. ویژگی Pro PILOT طوری طراحی شده تا به رانندگان در ترافیک کمک کند.

هنگامیکه راننده دکمه دستیار Pro PILOT را فشار دهد، خودرو سیستم سرعت، ترمز و فرمان را کنترل و آن را در لاین ایمن حفظ می کند. این دستیار بخشی از سیستم  Nissan Intelligent Mobility است که شرکت برای تغییر شیوه رانندگی و دریافت نیروی لازم برای برای حرکت ارائه کرده است.

منبع:خبرگزاری مهر

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید