• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 07 / 06

خودروی جدید لکسوس با بدنه تمام LED+فیلم

هر شرکت خودروسازی سعی دارد بهترین ابتکار را در زمینه طراحی خودرو انجام دهد، همانند شرکت خودروسازی لکسوس که اولین خودرو با بدنه ساخته شده از هزاران LED رنگی با قابلیت برنامه‌ریزی و هماهنگ‌سازی با موزیک و حرکات دست را تولید کرده است.

خودروی جدید لکسوس مدل Lexus LIT IS نامیده می‌شود. بیرون این خودرو از سقف تا کف، با لامپ های LED قوی پوشانده شده است. مجموعا 41999 عدد لامپ چشمک زن بر روی بدنه خودرو نصب شده و با نرم افزار مخصوص خود در موبایل، کنترل می شوند. مقدار سیم به کار رفته برای اتصال این لامپ ها به یکدیگر تقریبا 5280 فوت می باشد.

در ویدیوی زیر سیستم نورپردازی این خودروی منحصربه فرد که در جهت های مختلف و همراه با موسیقی و حرکات دست انجام می شود نمایش گذاشته است. گفته شده است تمام لامپ های روی بدنه این خودرو قابل کنترل بوده و امکان نمایش تصاویر و انیمیشن بر روی آن وجود دارد.

 

تهیه و تنظیم: زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید